Hjemmeside grafik

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

conda
Geografisk sted: trance energy 2004
Kontakt:

Hjemmeside grafik

Indlæg af conda »

Halløj.. well, sidder og bixer lidt hjemmeside-design sammen! Og jeg ville bare gerne lige have lidt meninger om den var for grim/kedelig/stor _ALT_! på forhånd tak :)

http://gfx.users.whitehat.dk/HP.jpg

** UPDATE **

har jeg også fået af vide af andre! Så har derfor valgt at ændre banneret til en lidt simplere skrift! ( http://gfx.users.whitehat.dk/banner.jpg )
Angående menuen.. det var bare et eksempel.. der vil også komme noget lidt mere avanceret grafik der :)
Senest rettet af conda 19 sep 2003, 13:44, rettet i alt 1 gang.
Billede

> admin at psytrance.dk <
> crew at knaldhalla.dk <
> never underestimate the power of trance <
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Kan ikke lide menuen og skriften dit navn er skrevet med i banneret. Men pæne farver.. :)
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Ja, menuen er ganske rigtig klam. :wink:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg synes måske farvevalget er lidt for kedligt.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Kazo: Det ved jeg ikke rigtigt om jeg vil sige... de er meget simple... men ikke kedelige. Nogen skal måske være lidt stærkere, men du har set noget af det jeg har set, og det er ikke særligt farverigt... men det er vel smag og behag.. :)
Billede
conda
Geografisk sted: trance energy 2004
Kontakt:

ja

Indlæg af conda »

/enig Zlinky..
De vilde store popchatter farver er ikke lige mig :)
Billede

> admin at psytrance.dk <
> crew at knaldhalla.dk <
> never underestimate the power of trance <
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

Sad og håbede at nogen ville give mig lidt feedback på min hjemmeside også...adressen er WWW.FLOWDEZIGN.DK
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Se det synes jeg absolut er en nice side!

Hvad med at køre den op i fuld skærm uden en grim explorer omkring til at ødelægge det seje design?

Evt. "strække" menuen i midten så den bliver en anelse højere og mindre rektangel (hvis man kan sige det når den alligevel stadig er rektanggulær :roll: )
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Synes det første design er lidt skummelt, kan ikkk li rammen som skulle indeholde selv siden.

det sidste design er total funky er jeg alt for vild med.

http://home.no/mailman/dice-design.jpg

Vil gerne ha lidt feedback på det. de 2 kasser for neden vil afhængigt af hvilken underside du er inde på skifte størrelse og evt. blive til en
allstar
Kontakt:

Indlæg af allstar »

det ser stadig lidt nyebegynderagtigt ud...prøv andet end firkanter inde i hinanden, det virker kedeligt og uopfinsomt... men farverne ser ok ud..
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

@allstar ked af jeg spurgte for no offense du har åbenbart ikk det store øje for web design
du er garanteret typen der elsker de der standard php/asp side som tar 10 min at lave som 99 af alle "web-designer" bruger til deres ca clan sider hehe
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

DjMail skrev:@allstar ked af jeg spurgte for no offense du har åbenbart ikk det store øje for web design
Så vil jeg tillade mig at stille spørgsmål ved DIT øje DjMail, hvis du helt seriøst mener at http://home.no/mailman/dice-design.jpg er noget specielt.

Så er det da 10 gange federe med en af de som ser ud som en- ""standard php/asp side som tar 10 min at lave som 99 af alle "web-designer" bruger til deres ca clan sider hehe"" -side!

Men sån er vi jo alle så forskellige.... Du spurgte selv, så lad være at blive fornærmet når folk kommer med kritik!
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Hvis terningen skal være der, så skal den fandme hælde noget mere!

Resten er traditionelt...
Billede
Dj Beck
Kontakt:

Indlæg af Dj Beck »

ik for at være et svin.......

men, det sku da ik ta mig ti minutter at knalde det design sammen som du har lavet DjMail...... så hvis du mener at dit "design" er meget bedre en et php/asp design... så du vidst blind......
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

united sagde ikke det var noget specielt!!! sagde bare det IKKE var et af de der standard skabaloner som mange som kalder sig web-designer bruger.

Og blev ikk fornærmet, men et svar som siger at firkanter er nybegynder kan jeg ikk bruge til sååå meget eftersom det ikke er noget som holder... Med mindre alle sider med firkanter er nybegynder for så tar jeg da også den til overvejelse

Dj Beck nu kunne vi vle begge 2 klaske et vær design sammen på 10 min når man først har det foran sig er det jo ikke noget problem. mere det at sidde fra bunden og finde ud af. Siger helelre ikke at mit design er sævrt at lave tvært imod det er skide simpelt. Hvilket er min sitl.

@Zlinky du har ret. hellere ikke den rigtige terning. den der skal være der er mere "smaret" alle kanter er mere elelr mindre ødelagt. men er bare ikke færdig med den i illustrator fordi jeg ikk magter det program særlig meget :(

Og en anden ting hvis man vil komem med kritik vil i så ikek komme med nogle ideer, egentlig det jeg ledte efter men fremgik nok ikke så tydeligt :) min fejl

-----------edit-----------
http://www.phpnuke.org/ <--- det jeg mener med standard der ligger jo ingen design mæssig overvejelser bag det der. er jo kun farve valgte man ændre på, på sådan en side. Men hvis i mener det er design så er vi langt fra hinanden
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

www.graphicvision.dk dét er stil efter min mening. Eneste fejl jeg synes der er lavet er at den ikke kører op i fuld skærm, der er den altså lækker :D (F11)

Hvis man skal drive designbureau bliver det ganske rigtigt nød til at være enkelt, kunden skal ikke forvirres. Men på den anden side skal det heller ikke ligne noget man lærer i folkeskolen idag (no effence, men jeg er bare ikke særlig vildt med enkeltheden i din side). Siden bliver nød til at vise at man også besidder nogle kvaliteter ud over det sædvanlige, ellers vælger kunden bare det designbureau som ligger 4 klík fra din.

Hvis ikke det er konstruktiv kritik så ved jeg altså ikke... :wink:
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

@united

Det er skam nice kritik og thx
Kender godt siden,. synes også den er vildt nice. kan godt li dne kører i den størrelse den gør også hehe :)

Og dte du siger med at man skal vise hvad man kan vil jeg gi dig ret i, det viser jeg bare under min portfolio istedet for.

Og der kommer også flere små detalje på siden rent grafisk, men dog ikk så mange som jeg tror du vil ha :)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg siger det lige med det sammen jeg laver de grimmeste sider derfor ser i ingen på nettet!!

Men jeg synes nu at conda's site er fed nok!!!

Ville bare lige sige det!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Jeg vil nu give folk ret i at det ikke er det vilde design du har fået lavet der mail.
Enkelt hed er godt, men det skal være gjort med stil og der mangler noget i det du har lavet.. renhed, farvevalg er også lidt kaget...
Der er et eller andet med de firkanter på den hvide flade som bare ikke hænger sammen prøv en lidt anden løsning..
Syntes også det er et problem at din grå baggrund ikke fylder helt ud den ligger ikke som bg på den rigtige måde jeg for hvide kanter omkring den.
Desuden giver det en konflikt at du bruger samme lige over menu som du bruger som baggrund.

Håber du kunne bruge noget af det.
allstar
Kontakt:

Indlæg af allstar »

Noget dybde på nogle af firkanterne sådan så de træder frem altså de boxe hvor der skal ske noget i ville være cool....og måske skulle du vælge en lidt mere interresant font..www.1001fonts.com der er nogle...og evt. ville jeg vælge en mindre skrift også til menu'en...en stroke ville også se bedre ud på enkelte forkanter...samme farve bare lidt mørkere...HÅBER at det var konstruktivt nok....her er hvertfald ik så meget diss :!:
Billede
Besvar