united sagde ikke det var noget specielt!!! sagde bare det IKKE var et af de der standard skabaloner som mange som kalder sig web-designer bruger.
Og blev ikk fornærmet, men et svar som siger at firkanter er nybegynder kan jeg ikk bruge til sååå meget eftersom det ikke er noget som holder... Med mindre alle sider med firkanter er nybegynder for så tar jeg da også den til overvejelse
Dj Beck nu kunne vi vle begge 2 klaske et vær design sammen på 10 min når man først har det foran sig er det jo ikke noget problem. mere det at sidde fra bunden og finde ud af. Siger helelre ikke at mit design er sævrt at lave tvært imod det er skide simpelt. Hvilket er min sitl.
@Zlinky du har ret. hellere ikke den rigtige terning. den der skal være der er mere "smaret" alle kanter er mere elelr mindre ødelagt. men er bare ikke færdig med den i illustrator fordi jeg ikk magter det program særlig meget
Og en anden ting hvis man vil komem med kritik vil i så ikek komme med nogle ideer, egentlig det jeg ledte efter men fremgik nok ikke så tydeligt

min fejl
-----------edit-----------
http://www.phpnuke.org/ <--- det jeg mener med standard der ligger jo ingen design mæssig overvejelser bag det der. er jo kun farve valgte man ændre på, på sådan en side. Men hvis i mener det er design så er vi langt fra hinanden