Løkken - hvornår?
Redaktør: Moderators
-
Prometheus
hehe.. .kan godt fornemme jeg er kommet i modvind pga den (ok indrømmet) lidt provokerende kommentar... men som jeg også har skrevet i et ovenstående indlæg har jeg altså været så uheldig ikke at rende ind i nogle af de DJ's i nævner.... men kun nogle som hårdnakket påstod at New York var dk's fedeste diskotek... og som den nævennyttige københavner jeg er kan jeg jo ikke lade være med at modsige sådanne udtalelser når jeg nu kender et par steder her i kbh jeg er så dum at synes er bedre, og da slet ikke når jeg oplever det jeg har beskrevet i mit indlæg længere oppeSmejs skrev:minder om en DJ....det var dog den dummeste komemntarPrometheus skrev:Uge 29 vender jeg frygteligt tilbage til Løkken for nu 5. år i træk![]()
Hvor plejer i at gå i byen? Vi endte hver dag på Crazy Daizy sidste år...og en enkelt gang på new york (hvor vi ellers har været flere gange de andre år) Hvornår helvede finder new york noget der bare minder om en DJ?
Peter Feldthusen var der i den uge jeg var de rsidste år...hvis det ikke er det tætteste man kommer på en dj så ved jeg ikke hvad er!
just my 2 cents....
næ hovPrometheus skrev:hehe.. .kan godt fornemme jeg er kommet i modvind pga den (ok indrømmet) lidt provokerende kommentar... men som jeg også har skrevet i et ovenstående indlæg har jeg altså været så uheldig ikke at rende ind i nogle af de DJ's i nævner.... men kun nogle som hårdnakket påstod at New York var dk's fedeste diskotek... og som den nævennyttige københavner jeg er kan jeg jo ikke lade være med at modsige sådanne udtalelser når jeg nu kender et par steder her i kbh jeg er så dum at synes er bedre, og da slet ikke når jeg oplever det jeg har beskrevet i mit indlæg længere oppeSmejs skrev:minder om en DJ....det var dog den dummeste komemntarPrometheus skrev:Uge 29 vender jeg frygteligt tilbage til Løkken for nu 5. år i træk![]()
Hvor plejer i at gå i byen? Vi endte hver dag på Crazy Daizy sidste år...og en enkelt gang på new york (hvor vi ellers har været flere gange de andre år) Hvornår helvede finder new york noget der bare minder om en DJ?
Peter Feldthusen var der i den uge jeg var de rsidste år...hvis det ikke er det tætteste man kommer på en dj så ved jeg ikke hvad er!Men jo indtrykket af New York's musikalske side ville da klart have fået en højere karakter i min bog hvis Feldthusen havde været der
At jeg så ikke er enig i at han er det tætteste på en DJ man kommer (og dermed mener du vel den bedste DJ der findes) er en smagssag og op til den enkelte ... jeg mener stadig at en Julesm Parsberg eller Corsten kan køre en Feldthusen rundt i manegen
´
just my 2 cents....
Vi skulle bare lede efter en DJ og han er altså ikke typen der har et rullende diskotek...han er en af de største residents i Danmark
og hans musikstil passer fod i hose efter min smag...jeg er nok også nødt til at besøge ham på diskotek IN engang her til sommer!
-
Prometheus
Jeg har skam besøgt Feldthusen på IN (dog ikke under deres nye navn endnu) mange gange og vi er absolut ikke uenige om at han er en god DJ .... min pointe er bare at jeg desværre aldrig har oplevet ham på New York...som sagt jeg har åbenbart været uheldig! men nuff said about that..... Men det lader til at du ved lidt om New York (er du fra området?)så ved du om Feldthusen kommer i år og hvornår? Eller hvem kommer ellers?næ hov![]()
Vi skulle bare lede efter en DJ og han er altså ikke typen der har et rullende diskotek...han er en af de største residents i Danmark
og hans musikstil passer fod i hose efter min smag...jeg er nok også nødt til at besøge ham på diskotek IN engang her til sommer!
@ r0rre uhh ha du ved ikk hvad du lige sagde ja til der hehe
Men håber regner da med at kigge derop. SKal lige se om kassebeholdningen kan ta det. skal lige ned og se lidt til sensation først jo
Og thorolf, så er bådsmand altså hellere ikk federe. synes generalt det fedeste ved løkken er alle de vilde kællinger man skal bage på KONSTANT, og det er IKKE kun i byen, det er over alt hvor man møder dem hehe.
OG skal jeg i byen liver det på kroko bar ROFL
Men håber regner da med at kigge derop. SKal lige se om kassebeholdningen kan ta det. skal lige ned og se lidt til sensation først jo
Og thorolf, så er bådsmand altså hellere ikk federe. synes generalt det fedeste ved løkken er alle de vilde kællinger man skal bage på KONSTANT, og det er IKKE kun i byen, det er over alt hvor man møder dem hehe.
OG skal jeg i byen liver det på kroko bar ROFL
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Arghh nu bliver jeg altså nød til at blande mig her..... der er simpelthen mangel på intelligens i dine ytringer i denne tråd....!Prometheus skrev:hehe.. .kan godt fornemme jeg er kommet i modvind pga den (ok indrømmet) lidt provokerende kommentar... men som jeg også har skrevet i et ovenstående indlæg har jeg altså været så uheldig ikke at rende ind i nogle af de DJ's i nævner.... men kun nogle som hårdnakket påstod at New York var dk's fedeste diskotek... og som den nævennyttige københavner jeg er kan jeg jo ikke lade være med at modsige sådanne udtalelser når jeg nu kender et par steder her i kbh jeg er så dum at synes er bedre, og da slet ikke når jeg oplever det jeg har beskrevet i mit indlæg længere oppeSmejs skrev:minder om en DJ....det var dog den dummeste komemntarPrometheus skrev:Uge 29 vender jeg frygteligt tilbage til Løkken for nu 5. år i træk![]()
Peter Feldthusen var der i den uge jeg var de rsidste år...hvis det ikke er det tætteste man kommer på en dj så ved jeg ikke hvad er!Men jo indtrykket af New York's musikalske side ville da klart have fået en højere karakter i min bog hvis Feldthusen havde været der
At jeg så ikke er enig i at han er det tætteste på en DJ man kommer (og dermed mener du vel den bedste DJ der findes) er en smagssag og op til den enkelte ... jeg mener stadig at en Julesm Parsberg eller Corsten kan køre en Feldthusen rundt i manegen
´
just my 2 cents....
Feldthusen er en pisse god dj det er jo ikke for sjov at han har været fast på IN i jeg ved ikke hvor mange år nu, men at sammenligne ham med Ferry Corsten eller Judge Jules er jo direkte latterligt da dette simpelthen ikke kan gøres.... Jules og Corsten er to internationale top dj's som med bare deres tilstedeværelse kan skabe en sindsyg stemning og gang på gang kan trække fulde huse alle steder...! Ikke engang musikstilen kan sammenlignes mellem Corsten/Jules og så Feldthusen. De to første har adgang til de nyeste og frækkeste skiver som vi andre skal gå og vente flere måneder på at komme i nærheden af + de har begge produceret nogle massive hits som de kan blæse taget af med hvorimod feldthusen er mainstream dance / trance dj som kan læse et publikum og skabe en fed stemning med de plader han spiller, men det vil aldrig kunne sammenlignes.
Men jeg må også sige at jeg aldrig har hørt om hverken Ferry Corsten eller Judge Jules har spillet i Løkken....!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Prometheus
Man har vel lov til at forsvare sine uintelligente, dumme "røv barberede" meninger....Fairground skrev:Arghh nu bliver jeg altså nød til at blande mig her..... der er simpelthen mangel på intelligens i dine ytringer i denne tråd....!Prometheus skrev:hehe.. .kan godt fornemme jeg er kommet i modvind pga den (ok indrømmet) lidt provokerende kommentar... men som jeg også har skrevet i et ovenstående indlæg har jeg altså været så uheldig ikke at rende ind i nogle af de DJ's i nævner.... men kun nogle som hårdnakket påstod at New York var dk's fedeste diskotek... og som den nævennyttige københavner jeg er kan jeg jo ikke lade være med at modsige sådanne udtalelser når jeg nu kender et par steder her i kbh jeg er så dum at synes er bedre, og da slet ikke når jeg oplever det jeg har beskrevet i mit indlæg længere oppeSmejs skrev:minder om en DJ....det var dog den dummeste komemntarPrometheus skrev:Uge 29 vender jeg frygteligt tilbage til Løkken for nu 5. år i træk![]()
´
just my 2 cents....
Feldthusen er en pisse god dj det er jo ikke for sjov at han har været fast på IN i jeg ved ikke hvor mange år nu, men at sammenligne ham med Ferry Corsten eller Judge Jules er jo direkte latterligt da dette simpelthen ikke kan gøres.... Jules og Corsten er to internationale top dj's som med bare deres tilstedeværelse kan skabe en sindsyg stemning og gang på gang kan trække fulde huse alle steder...! Ikke engang musikstilen kan sammenlignes mellem Corsten/Jules og så Feldthusen. De to første har adgang til de nyeste og frækkeste skiver som vi andre skal gå og vente flere måneder på at komme i nærheden af + de har begge produceret nogle massive hits som de kan blæse taget af med hvorimod feldthusen er mainstream dance / trance dj som kan læse et publikum og skabe en fed stemning med de plader han spiller, men det vil aldrig kunne sammenlignes.
Men jeg må også sige at jeg aldrig har hørt om hverken Ferry Corsten eller Judge Jules har spillet i Løkken....!
Det er så evigt let at læse det man gerne VIL læse ud af andres ytringer.
Hele diskussionen går på den DJ mæssige side af New York vs Gorgeous
Helt korrekt at Feldthusen (som jo stadig IKKE var det DJ grundlag min mening blev baseret på!) ikke kan sammenlignes med Jules eller Corsten. (de var valgte ekstremer.. men en masse andre super navne der har spillet på Gorgeous kan også nævnes istedet)
Jules og Corsten og mange flere verdensklasse DJ's har spillet på Gorgeous. Derfor synes jeg Gorgeous er langt bedre DJ mæssigt end det JEG har _oplevet_ på New York.
Men det handler jo slet ikke om at udveksle erfaringer og meninger, men om at finde løse kommentarer og meninger som kan misforstås så man kan proklamere at de er dumme, uintelligente og dermed hævde sig selv som "en der barberer røv" når der diskuteres.......
@ Prometheus
Vil give dig ret i at g.dk har haf mange bedre jocks. men hvis vi lige analyserer hvorfor er der vel ingen som er i tvivl om hvorfor.
For det første har g.dk 1.2 mio ppl omkring sig,, som i teorien kunne gå derind.har new york ikke.
g.dk har åben hele året har new york ikke.
g.dk bliver nødt til at hove dj´s som jules og så videre hjem, for ellers ville de drukne i konkurrencen. behøves new york ikke.
der er en masse åbenlyse grunde til at g.dk havde mulighederne for fedre jocks. og når det så er sagt.
Hvilken af de 2 diskoteker som vi snakker om har åbent og hvilket er lukket ?
De satsede over evnen, og det er synd for g.dk var det eneste sted i dk man fandt ordentlig musik, men de stakkels drenge bag g.dk valgte at lade det stå til og regnede med at stedet blev ved med at køre ordentlig, hvilket det absolut ikke gjorde. desværre
og lige en sidste ting. En dj som jues ville i løkken ikke trække mere end 50 ekstra folk, go så er hans løn en alt for stor omkostning.
Milc inc trækker flere folk til en corsten ville kunne. pga. publikummet i løkken er mere til dance end trance. og endnu engang må man sige desværre.
Men new york har dog haft nogle større events de sidste måneder, bla. yahel som må siges at være en rimelig spiller på trance og psy trance scenen. og infected mushroom spiller i slutningen af måneden der oppe. så på psy området og de riemlig langt fremme
Vil give dig ret i at g.dk har haf mange bedre jocks. men hvis vi lige analyserer hvorfor er der vel ingen som er i tvivl om hvorfor.
For det første har g.dk 1.2 mio ppl omkring sig,, som i teorien kunne gå derind.har new york ikke.
g.dk har åben hele året har new york ikke.
g.dk bliver nødt til at hove dj´s som jules og så videre hjem, for ellers ville de drukne i konkurrencen. behøves new york ikke.
der er en masse åbenlyse grunde til at g.dk havde mulighederne for fedre jocks. og når det så er sagt.
Hvilken af de 2 diskoteker som vi snakker om har åbent og hvilket er lukket ?
De satsede over evnen, og det er synd for g.dk var det eneste sted i dk man fandt ordentlig musik, men de stakkels drenge bag g.dk valgte at lade det stå til og regnede med at stedet blev ved med at køre ordentlig, hvilket det absolut ikke gjorde. desværre
og lige en sidste ting. En dj som jues ville i løkken ikke trække mere end 50 ekstra folk, go så er hans løn en alt for stor omkostning.
Milc inc trækker flere folk til en corsten ville kunne. pga. publikummet i løkken er mere til dance end trance. og endnu engang må man sige desværre.
Men new york har dog haft nogle større events de sidste måneder, bla. yahel som må siges at være en rimelig spiller på trance og psy trance scenen. og infected mushroom spiller i slutningen af måneden der oppe. så på psy området og de riemlig langt fremme
-
Prometheus
@DjMail
Enig enig
Og ja det er et stort desværre omkring at man vælger at have f.eks Milk inc. istedet for f.eks en Michael Parsberg eller Splint ved dj pulten (eller et par af de nye svenskere som også er fantastiske .. Airbase, Envio, Rusch) et par timer..vil tro de kan fås til det samme de betaler milk inc (uden at jeg ved hvor meget man skal slippe for nogle som milk inc). Men det virker (og endda rigtig godt at dømme efter fremmødet) med grupper som Milk Inc og derfor skal de selvfølgelig også gøre det (og som du også skriver ville selv en Jules ikke kunne spille sig selv hjem på new york) .. men det ægrer nu et trancehoved som mig, når jeg kan se muligheden for en go' trance-clubbing stemning på stedet
Ok det lyder da som om de er rimeligt godt fremme i skoene mht. Psy Trance (uden at jeg skal gøre mig alt for klog på hvem der er hot der.. )
Iøvrigt major bummer at g.dk praktisk taget er dødt nu hvor også Splint har forladt det som resident
Enig enig
Og ja det er et stort desværre omkring at man vælger at have f.eks Milk inc. istedet for f.eks en Michael Parsberg eller Splint ved dj pulten (eller et par af de nye svenskere som også er fantastiske .. Airbase, Envio, Rusch) et par timer..vil tro de kan fås til det samme de betaler milk inc (uden at jeg ved hvor meget man skal slippe for nogle som milk inc). Men det virker (og endda rigtig godt at dømme efter fremmødet) med grupper som Milk Inc og derfor skal de selvfølgelig også gøre det (og som du også skriver ville selv en Jules ikke kunne spille sig selv hjem på new york) .. men det ægrer nu et trancehoved som mig, når jeg kan se muligheden for en go' trance-clubbing stemning på stedet
Ok det lyder da som om de er rimeligt godt fremme i skoene mht. Psy Trance (uden at jeg skal gøre mig alt for klog på hvem der er hot der.. )
Iøvrigt major bummer at g.dk praktisk taget er dødt nu hvor også Splint har forladt det som resident