Sang med samples fra South Park

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
tykke

Sang med samples fra South Park

Indlæg af tykke »

Ja som sagt søger jeg en sang som jeg hørte for nogle år tilbage hvor der bliver samplet fra tegneserien South Park... Stilen ligger lidt hen af Hardtrance/hardstyle... Jeg mener at det var på en netradio som spillede musik fra ID&T...

Håber i kan hjælpe med en titel..
tykke
Haude

Indlæg af Haude »

Der er jo lavet utallige..
Ved ikk hvad ID&T er.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

ID&T arranger fester som Qlimax, Trance Energy, Sensation osv. www.id-t.com
Derudover har de radio, både net og almindelig, udgiver nogen cd'er i ny og næ.
Forresten et hollandsk selskab, hvis nogen skulle være i tvivl.

Derudover kan jeg også bare sige det kan være så mange forskellige, og det hjælper ikke meget at ID&T har spillet det - de spiller pænt meget musik.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg kan ikke huske gruppens navn, men der var en psytrance gruppe, som samplede et af de første afsnit af south park. Det var noget med The Turkeys are evil og pricipal Victoria så svarer Naturally.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

Har hørt det her quote fra south park the movie i en sang:
"Mr Garrison suck my muther fuckin balls - Cartmann"
"What did you say right there - Mr Garrison"
"I said, how would you like to suck on my muther fuckin balls - Cartmann i megafon"

Mener det var Promo, eller Paul Estak der lavede den altså hardcore musik. :wink:
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
tykke

Indlæg af tykke »

Jeg har selv luret lidt på "pants & corset - who killed kenny" men har ikke været i stand til at støve den op endnu... Tidspunktet hvor den kom frem passer meget godt og jeg læst et den sampler fra south park... Hvis nogen har så gi lige lyd...
tykke
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

'Noctum - South Park Nightmare' kan det også være. Den er fra 2000.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar