Ja som sagt søger jeg en sang som jeg hørte for nogle år tilbage hvor der bliver samplet fra tegneserien South Park... Stilen ligger lidt hen af Hardtrance/hardstyle... Jeg mener at det var på en netradio som spillede musik fra ID&T...
Håber i kan hjælpe med en titel..
Sang med samples fra South Park
Redaktør: Moderators
ID&T arranger fester som Qlimax, Trance Energy, Sensation osv. www.id-t.com
Derudover har de radio, både net og almindelig, udgiver nogen cd'er i ny og næ.
Forresten et hollandsk selskab, hvis nogen skulle være i tvivl.
Derudover kan jeg også bare sige det kan være så mange forskellige, og det hjælper ikke meget at ID&T har spillet det - de spiller pænt meget musik.
Derudover har de radio, både net og almindelig, udgiver nogen cd'er i ny og næ.
Forresten et hollandsk selskab, hvis nogen skulle være i tvivl.
Derudover kan jeg også bare sige det kan være så mange forskellige, og det hjælper ikke meget at ID&T har spillet det - de spiller pænt meget musik.
-
falslev007
- Geografisk sted: Polen, Krakow
Har hørt det her quote fra south park the movie i en sang:
"Mr Garrison suck my muther fuckin balls - Cartmann"
"What did you say right there - Mr Garrison"
"I said, how would you like to suck on my muther fuckin balls - Cartmann i megafon"
Mener det var Promo, eller Paul Estak der lavede den altså hardcore musik.
"Mr Garrison suck my muther fuckin balls - Cartmann"
"What did you say right there - Mr Garrison"
"I said, how would you like to suck on my muther fuckin balls - Cartmann i megafon"
Mener det var Promo, eller Paul Estak der lavede den altså hardcore musik.
<center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>