Toca race driver 2 crack

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Hoopstar

Toca race driver 2 crack

Indlæg af Hoopstar »

Hey har lige erhvervet mig Toca Race Driver 2.. men gider sq ikke lige smide cd i hver gang jeg skal spille.. er der nogen der ligger inde med, eller ved hvor man kan få fat i en cd (dvd) crack til spillet?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

gamecopyworld
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

nope.. har jeg prøvet og kan ikke finde noget..
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

faktisk så havde jeg.. men gjorde det på skolen, og der virkede intet af det.. den hvor jeg nu har fundet den på (mange tak) den låste helt på skolen, så troede egentlig ikke den virkede.. men mange tak for hjælpen..
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

hoopstar er det noget du vil dele ?; )
Billede
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Jow.. det kan da godt lade sig gøre.. jeg skal bare lige have ripped det.. ved ikke helt hvordan.. :S
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

okay!... jeg kan under ingen omstændigheder få det her spil til at virke :@

jeg har downloadet det; DTM.Race.Driver.2.MULTILANGUAGE-XXXXX, installeret det, læst nfo'en, installeret cracken, konstateret at cracken var fåkt, hentet crackfix'en... og taadaaa!....

dette resultat: FU!

Jeg fatter ikk lige hvad jeg gør forkert? jeg har prøvet en masse gange og det virker ikke???

Den der fakeloader ser ellers ud til at virke fint? men af en eller anden grund så gider den der copy-kontrol ikke at skride :( :(
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg havde så mange problemer med at få det til at virke, så jeg købte det fra sverige i sin tid.
Billede
Besvar