Toca race driver 2 crack
Redaktør: Moderators
Toca race driver 2 crack
Hey har lige erhvervet mig Toca Race Driver 2.. men gider sq ikke lige smide cd i hver gang jeg skal spille.. er der nogen der ligger inde med, eller ved hvor man kan få fat i en cd (dvd) crack til spillet?
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
okay!... jeg kan under ingen omstændigheder få det her spil til at virke :@
jeg har downloadet det; DTM.Race.Driver.2.MULTILANGUAGE-XXXXX, installeret det, læst nfo'en, installeret cracken, konstateret at cracken var fåkt, hentet crackfix'en... og taadaaa!....
dette resultat: FU!
Jeg fatter ikk lige hvad jeg gør forkert? jeg har prøvet en masse gange og det virker ikke???
Den der fakeloader ser ellers ud til at virke fint? men af en eller anden grund så gider den der copy-kontrol ikke at skride

jeg har downloadet det; DTM.Race.Driver.2.MULTILANGUAGE-XXXXX, installeret det, læst nfo'en, installeret cracken, konstateret at cracken var fåkt, hentet crackfix'en... og taadaaa!....
dette resultat: FU!
Jeg fatter ikk lige hvad jeg gør forkert? jeg har prøvet en masse gange og det virker ikke???
Den der fakeloader ser ellers ud til at virke fint? men af en eller anden grund så gider den der copy-kontrol ikke at skride