Hej Gutter
Jeg håber at i kan hjælpe mig med et lille problem jeg har. Jeg er indehaver af 2 computere og når jeg sidder og spiller lidt over netværk med en af mine venner siger spillene out of sync og så mister computerene forbindelsen til hinanden.
Computer Nr. 1 er en : Intel Pentium 4 2.4 med 1024 mb ram et Geforce 4 Ti4200 og Abit Bundkort med onboard lan.
Computer Nr. 2 er en. Intel Pentium 4 2.5 med 512 mb ram et Geforce 3 Ti200 og et MSI bundkort med onboard lan.
Begge systemer køre med Windows Xp Sp1 og Norton Internet Security 2003/2004 har dog prøvet at disable firewallen uden effekt. Der ligger de samme netværksprotokoller på begge computere. Begge har installeret Direct X 9.0C har også prøvet med 9.0B
Håber at der er en af jer der kan hjælpe for det eer sgu monster irriterende.
Venlig hilsen
Ruelokke
Hjælp : Out of Sync
Redaktør: Moderators
Ja den skriver bare sync error på den ene af computerne og så bliver man nuked tilbake til skrivebordet. Den anden computer bliver i spillet.
Ved ikke om det er en fejl i spillet eller hvad det drejer sig om spillet Warhammer 40000 : Dawn Of War men har også oplevet det i Homeworld 2 men begge spil er også fra den samme udbyder nemlig Relic
Ved ikke om det er en fejl i spillet eller hvad det drejer sig om spillet Warhammer 40000 : Dawn Of War men har også oplevet det i Homeworld 2 men begge spil er også fra den samme udbyder nemlig Relic