Hjælp : Out of Sync

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Hjælp : Out of Sync

Indlæg af Ruelokke »

Hej Gutter

Jeg håber at i kan hjælpe mig med et lille problem jeg har. Jeg er indehaver af 2 computere og når jeg sidder og spiller lidt over netværk med en af mine venner siger spillene out of sync og så mister computerene forbindelsen til hinanden.

Computer Nr. 1 er en : Intel Pentium 4 2.4 med 1024 mb ram et Geforce 4 Ti4200 og Abit Bundkort med onboard lan.

Computer Nr. 2 er en. Intel Pentium 4 2.5 med 512 mb ram et Geforce 3 Ti200 og et MSI bundkort med onboard lan.

Begge systemer køre med Windows Xp Sp1 og Norton Internet Security 2003/2004 har dog prøvet at disable firewallen uden effekt. Der ligger de samme netværksprotokoller på begge computere. Begge har installeret Direct X 9.0C har også prøvet med 9.0B

Håber at der er en af jer der kan hjælpe for det eer sgu monster irriterende.

Venlig hilsen
Ruelokke
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

så mister computerene forbindelsen til hinanden. << øøøh mere info??

er det timeout eller ?
Slet mig
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Indlæg af Ruelokke »

Ja den skriver bare sync error på den ene af computerne og så bliver man nuked tilbake til skrivebordet. Den anden computer bliver i spillet.

Ved ikke om det er en fejl i spillet eller hvad det drejer sig om spillet Warhammer 40000 : Dawn Of War men har også oplevet det i Homeworld 2 men begge spil er også fra den samme udbyder nemlig Relic
Besvar