Fordi man er psyko, er det iorden at alle der siger en imod svines ??YaKuZa_MaB skrev: Men at ferno kommer med dumme komentare det er intet nt sådan er han bare vores lille psykopat hehe!!!
Slut med Zone i nykøbing!!!
Redaktør: Moderators
Hvad gik der lige galt med den sviner, kan ikke rigtigt se hvad UP skulle have gjort galt og hvorfor han skal slappe af, og ud over det synes jeg det det virke lidt som om en MOD (YaKuZa_MaB) på en måde tager parti i "duellen", synes jeg er lidt lamt..
<---------------------------->
§1 I'm always right
Taxa, understøtter ligesom det jeg har sagt fra startenpblv skrev:Heysa,
Jeg kender også folk der har arbejdet der, og blevet tørret i røven. De siger også at det hele har været et stort kaos fra starten. Desværre...
Ehhhm... hva synes du jeg har prøvet på siden mit første indlæg..?????UnitedPublic skrev:Jeg har aldrig påstået at jeg ved noget 100% i den her sag, bare lige så vi har det ude af verden, og hvis nogle mener at kunne bevise andet hører jeg meget gerne.
Du lød jo som om du vidste meget mere end mig, ud fra den pressemedelse du har læst, tiltrods for at jeg skrev det var en gang øre gas, og at jeg kendte folk der var involveret i det...
Hmm Dj ferno... come down
Og Yakuza thx, godt der er nogle der kan råbe op
<HR>
<center>:)</center>
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
hvad sker der her.???
Yakuza og technoman: styr jeres venner. Jeg er ligeglad hvor meget ferno har betydet osv. Man sviner sku ikk bare folk til på den måde, som helt ny på boardet.
Vi sidder alle og argumentere og jeg synes godt nok folk er begyndt at skrive med store ord. UP giver sin vurdering af det hele uden at sige han er bedre vidende. I andre skriver som om i ved det hele, fordi i bor i lokal området. Det er så OK, men man må vel ha lov at ha sin egen mening eller hva.
Fordi der kommer en ny bruger og siger. Jeg kender ejeren bla bla bla, ja så skal man da være lidt naiv, hvis man bare tror på det, når det er vedkommendes første dag på CA.
ferno: Du får lige en chance mere herinde. Havde du ikk været ven af yakuza, var du blevet blacklistet med nick og ip, lige med det samme, da det ganske enkelt ikke er velset at fyre sådan en gang svineri af. Laver du samme stunt igen, må du finde andre græsgange.
Til jer andre. køl lige lidt ned tak
-Feffe
Yakuza og technoman: styr jeres venner. Jeg er ligeglad hvor meget ferno har betydet osv. Man sviner sku ikk bare folk til på den måde, som helt ny på boardet.
Vi sidder alle og argumentere og jeg synes godt nok folk er begyndt at skrive med store ord. UP giver sin vurdering af det hele uden at sige han er bedre vidende. I andre skriver som om i ved det hele, fordi i bor i lokal området. Det er så OK, men man må vel ha lov at ha sin egen mening eller hva.
Fordi der kommer en ny bruger og siger. Jeg kender ejeren bla bla bla, ja så skal man da være lidt naiv, hvis man bare tror på det, når det er vedkommendes første dag på CA.
ferno: Du får lige en chance mere herinde. Havde du ikk været ven af yakuza, var du blevet blacklistet med nick og ip, lige med det samme, da det ganske enkelt ikke er velset at fyre sådan en gang svineri af. Laver du samme stunt igen, må du finde andre græsgange.
Til jer andre. køl lige lidt ned tak
-Feffe
..
Jep jep.... skal vi ikke bare slutte her så...
Og konklusionen er at dem som æder den der pressemeddelse fint nok med mig, nu har jeg bare skrevet hvordan tingene hænger sammen..!
Så lad vær med at forsvare Zone's undergang over for mig..!
Og konklusionen er at dem som æder den der pressemeddelse fint nok med mig, nu har jeg bare skrevet hvordan tingene hænger sammen..!
Så lad vær med at forsvare Zone's undergang over for mig..!
<HR>
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Har kun været på zone 1 gang. der har faktisk kun været en aften jeg egentlig gad rejse for, nemlig gielen og manson aftenen. Bare en skam Gielen leverede en dårlig opførsel. men sådan er det jo nok engang imellem, alle har dårlige dage.
men zone var nok en af de bedste steder i dk, selvom det slet ikk var min musik stil, så prøvede de at skille sig ud fra den klamm dominans crazy dating har fået i DK.
RIP zone! i prøvede
men zone var nok en af de bedste steder i dk, selvom det slet ikk var min musik stil, så prøvede de at skille sig ud fra den klamm dominans crazy dating har fået i DK.
RIP zone! i prøvede
http://www.zonenakskov.dk/
Jeg har ikke rigtigt fulgt med herinde, men er det gamle Zonen i Nakskov solgt fra? Men det skal ikke lukke vel? Har nu også kun været der en gang, og det var til CA-Pot fest hos Will Not og så derefter på Zonen.
Jeg har ikke rigtigt fulgt med herinde, men er det gamle Zonen i Nakskov solgt fra? Men det skal ikke lukke vel? Har nu også kun været der en gang, og det var til CA-Pot fest hos Will Not og så derefter på Zonen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Synes ikk lyden er DK´s bedste. ihvertfald ikk den ene gang jeg var der. kan så være pga. Gielen voldtog mixeren som en nybegynder. men der forvrængede hele lortet mere eller mindre.
Men der er et fedt lys setup det vil jeg gi dig ret i will_not. om de så udnytter det optimalt ved jeg ikke. Men the Dancefloor´s lys må da være bedre. eftersom Zonen jo køte deres gamle lys setup. Men virker måske større nu hvor det er presset ind på det halve plads
Men der er et fedt lys setup det vil jeg gi dig ret i will_not. om de så udnytter det optimalt ved jeg ikke. Men the Dancefloor´s lys må da være bedre. eftersom Zonen jo køte deres gamle lys setup. Men virker måske større nu hvor det er presset ind på det halve plads
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
daaaaaaaaamn...
yakuza.. du tager sgu da lige lovligt meget parti der...
specielt når man tænker på du er mod.
du ska ikek holde med nogen du ska derimod stoppe det der mudder kasteri... om det så er dine venner eller andre ca'ere så er det dit job som mod at skille parterne ad ikke tage parti...
det er jo ikke direkte unitedpublics skyld... ALENE som du udtrykker i dit indlæg..
og undskyldning om at dj ferno (daniel) er psykotisk.. er da så ringe som den kan være.. syns bare du handlede helt forkert og det har vendt debatten i en forkert retning...
yakuza.. du tager sgu da lige lovligt meget parti der...
specielt når man tænker på du er mod.
du ska ikek holde med nogen du ska derimod stoppe det der mudder kasteri... om det så er dine venner eller andre ca'ere så er det dit job som mod at skille parterne ad ikke tage parti...
det er jo ikke direkte unitedpublics skyld... ALENE som du udtrykker i dit indlæg..
og undskyldning om at dj ferno (daniel) er psykotisk.. er da så ringe som den kan være.. syns bare du handlede helt forkert og det har vendt debatten i en forkert retning...
..
Ang. Zone nakskov, har været der 5-6 gange, vil lige sige at til xtravadance med ministeren og rimini peter, var det hele kick ass, og for fedt....!
<HR>
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt: