Nogen der har købt WoW?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Nogen der har købt WoW?

Indlæg af Darkheart »

For det har jeg... Altså, pre-order, og det ku' da være max hyggeligt hvis vi startede på samme server, engang når endelig beta'en starter :) Også retail for den sags skyld.
- Darkheart -
We fools who love...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Køber det måske når det kommer ud. Måske'et kommer af at da jeg iforevejen betaler 70 kr. om måneden til DAoC (hvilket er en del federe synes jeg), 35 kr. til BoomTown, 50 kr. til Amnesti og Kræftens Bekæmpelse og en flad 10'er til Dyrernes Beskyttelse. Derudover kommer Brøndby Support, abbonnement på M! og Rolling Stone Magazine. Det er mere et økonomisk spørgsmål end lysten der kan få mig til ikke at købe det, og være med i en evt. CA guild...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

QrazyLeg skrev:Køber det måske når det kommer ud. Måske'et kommer af at da jeg iforevejen betaler 70 kr. om måneden til DAoC (hvilket er en del federe synes jeg), 35 kr. til BoomTown, 50 kr. til Amnesti og Kræftens Bekæmpelse og en flad 10'er til Dyrernes Beskyttelse. Derudover kommer Brøndby Support, abbonnement på M! og Rolling Stone Magazine. Det er mere et økonomisk spørgsmål end lysten der kan få mig til ikke at købe det, og være med i en evt. CA guild...
Heh, ja, jeg skulle også slås en del med mig selv om det med den månedlige udgift :wink: Men vent og se lidt på Battleground når de kommer, så ligner det vist DAoC lidt mere.

(Preview: http://en.wow-europe.com/pvp/battlegrounds.shtml )
- Darkheart -
We fools who love...
Besvar