Nogen der har købt WoW?
Redaktør: Moderators
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Nogen der har købt WoW?
For det har jeg... Altså, pre-order, og det ku' da være max hyggeligt hvis vi startede på samme server, engang når endelig beta'en starter
Også retail for den sags skyld.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
Køber det måske når det kommer ud. Måske'et kommer af at da jeg iforevejen betaler 70 kr. om måneden til DAoC (hvilket er en del federe synes jeg), 35 kr. til BoomTown, 50 kr. til Amnesti og Kræftens Bekæmpelse og en flad 10'er til Dyrernes Beskyttelse. Derudover kommer Brøndby Support, abbonnement på M! og Rolling Stone Magazine. Det er mere et økonomisk spørgsmål end lysten der kan få mig til ikke at købe det, og være med i en evt. CA guild...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Heh, ja, jeg skulle også slås en del med mig selv om det med den månedlige udgiftQrazyLeg skrev:Køber det måske når det kommer ud. Måske'et kommer af at da jeg iforevejen betaler 70 kr. om måneden til DAoC (hvilket er en del federe synes jeg), 35 kr. til BoomTown, 50 kr. til Amnesti og Kræftens Bekæmpelse og en flad 10'er til Dyrernes Beskyttelse. Derudover kommer Brøndby Support, abbonnement på M! og Rolling Stone Magazine. Det er mere et økonomisk spørgsmål end lysten der kan få mig til ikke at købe det, og være med i en evt. CA guild...
(Preview: http://en.wow-europe.com/pvp/battlegrounds.shtml )
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...