Tsunami Tribute by ThomazMix 2004-mpc
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Thomaz.. Det der er det mest sigende, bevægende, og oplysende mixes jeg har hørt. Det har du virkelig gjort godt. Stille, men alligevel noget som vækker meget i en. Den siger meget om, hvordan mennesker reagerer på katastrofer, som den der er sket i Asien nu.
Normalt ville jeg have bedømt dit mix på, hvor godt beatet kører, indholdet og valgte numre.
Men dette overgår langt det. Det er godt, men det er ikke det jeg har lyttet efter. Jeg har lyttet efter det du har fundet, som forskellige mennesker har sagt. Og ham der græder, og fortæller om hvordan hans kære blev skyllet væk. Det vækker sq sorg og følelser i en.
Men det er et godt budskab du kommer ud med, og hvis jeg skulle komme med et bud, så har du enten lavet dette fordi du mener det er vigtigt at vi musiknørder for fokus på det, eller også fordi du har familie eller venner involveret i katastrofen?
Den der har ramt mig hårdt. Godt arbejde Thomaz. Håber også dit mix kan sætte mere fokus på katastrofen herinde på boardet.
Jeg har lige læst at din veninde stadig er savnet.. Jeg håber virkelig de finder hende i god behold.
Du har min dybeste medfølelse, og jeg håber at du får besked fra hende.
Edit Jeg har lige smidt dit no 2 inlæg op i dit no1 undgå helst 2 indlæg lige under hinanden så hellere ændre i det første!
YaKuZa OuT
Normalt ville jeg have bedømt dit mix på, hvor godt beatet kører, indholdet og valgte numre.
Men dette overgår langt det. Det er godt, men det er ikke det jeg har lyttet efter. Jeg har lyttet efter det du har fundet, som forskellige mennesker har sagt. Og ham der græder, og fortæller om hvordan hans kære blev skyllet væk. Det vækker sq sorg og følelser i en.
Men det er et godt budskab du kommer ud med, og hvis jeg skulle komme med et bud, så har du enten lavet dette fordi du mener det er vigtigt at vi musiknørder for fokus på det, eller også fordi du har familie eller venner involveret i katastrofen?
Den der har ramt mig hårdt. Godt arbejde Thomaz. Håber også dit mix kan sætte mere fokus på katastrofen herinde på boardet.
Jeg har lige læst at din veninde stadig er savnet.. Jeg håber virkelig de finder hende i god behold.
Du har min dybeste medfølelse, og jeg håber at du får besked fra hende.
Edit Jeg har lige smidt dit no 2 inlæg op i dit no1 undgå helst 2 indlæg lige under hinanden så hellere ændre i det første!
YaKuZa OuT
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
- ThomazMix
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Cph dk
- Kontakt:
Det er godt den får følserne op i jer. Jeg fandt ud af det var min gamle veninde som var savnet. Lige pluselig rammer det en meget hårdere end man ellers havde regnet med. Godt nok var det en gamle veninde men jeg snakkede stadig med hende og vi har haft nogle fede fester og byture. Jeg tror desværre ik chancerne er så store mere for at finde folk i live men man håber jo altid til det sidste! 
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg har hørt den mange gange og jeg har siddet med våde en del gange.
Men du må jo alligevel holde af hende for du må jo være ret ked af det?
Og håbet vil altid være der. Men håber hun bliver fundet i god behold. Ud fra navnet der står på din hp er hun stadig på listen over savnede fra rigspolitiet.
Det gør mig virkelig ondt. Håber du vil skrive her i dit topic hvis du finder ud af noget omkring hende.
Men du må jo alligevel holde af hende for du må jo være ret ked af det?
Og håbet vil altid være der. Men håber hun bliver fundet i god behold. Ud fra navnet der står på din hp er hun stadig på listen over savnede fra rigspolitiet.
Det gør mig virkelig ondt. Håber du vil skrive her i dit topic hvis du finder ud af noget omkring hende.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Så er det godt, at du får tankerne ud til et mix, vi alle andre gerne vil høre..DJ Thomaz skrev:Det er godt den får følserne op i jer. Jeg fandt ud af det var min gamle veninde som var savnet. Lige pluselig rammer det en meget hårdere end man ellers havde regnet med. Godt nok var det en gamle veninde men jeg snakkede stadig med hende og vi har haft nogle fede fester og byture. Jeg tror desværre ik chancerne er så store mere for at finde folk i live men man håber jo altid til det sidste!
Angående mixet' lytter man til hvad der bliver sagt, også alligevel følger man takten i den klassike tone.
the sound won't listen!
-
mikeman dk
- Kontakt:
sv
dette mix rammer lige hvor det gør mest ondt, nemligt folks følelser. har du overvejet at kontakte tv2 og høre om de ikke kan vil bruge dit mix i forbindelse med den indsamling som der skal være på lørdag. jeg tror at krydret med nogle billeder vil den få alle dem som ikke har brugt muligheden for at ringe/sms til at komme op af stolen. de dybeste følelser til alle dem der mangler eller har mistet nogle de kender
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg giver mikeman ret.. Det skulle du gøre.. Den gør SÅ dybt indtryk på en.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Re: sv
mikeman dk skrev:har du overvejet at kontakte tv2 og høre om de ikke kan vil bruge dit mix i forbindelse med den indsamling som der skal være på lørdag. jeg tror at krydret med nogle billeder vil den få alle dem som ikke har brugt muligheden for at ringe/sms til at komme op af stolen. de dybeste følelser til alle dem der mangler eller har mistet nogle de kender
Rigtig God ide
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det var så lidt Thomaz..
Jeg har fundet et link til TV2's contactside. Der er der både mail, telefonnumre etc.
http://omtv2.tv2.dk/kontakt/
Jeg har fundet et link til TV2's contactside. Der er der både mail, telefonnumre etc.
http://omtv2.tv2.dk/kontakt/
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Må nok hellere tilslutte mig Drud... Synes ikk den ramte plet ved mig, men det kan være pga. jeg snart er ved at være godt træt af at høre om hvor mange der er døde, og hvor mange danskere der nu savnes...! Man bliver jo bombarderet med det hver eneste gang man tænder tv eller radio!Drud skrev:Dette var mix ramte overhovedet ikke mig.
Havde ellers forventet en del efter de gode reviews, men nej - det ramte bare ikke. Sad efter 1 min. bare og håbede det snart var slut

blev heller ikke "ramt"... det er bare en samling lyddele fra nyheder der er gentaget med et ellers fedt beatvnL skrev:Må nok hellere tilslutte mig Drud... Synes ikk den ramte plet ved mig, men det kan være pga. jeg snart er ved at være godt træt af at høre om hvor mange der er døde, og hvor mange danskere der nu savnes...! Man bliver jo bombarderet med det hver eneste gang man tænder tv eller radio!Drud skrev:Dette var mix ramte overhovedet ikke mig.
Havde ellers forventet en del efter de gode reviews, men nej - det ramte bare ikke. Sad efter 1 min. bare og håbede det snart var slut
For the love of music!
-
mikeman dk
- Kontakt:
sv
glæder mig til at høre hvad tv2 siger til ideen
mikeman DK