Tsunami Tribute by ThomazMix 2004-mpc

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Kan hentes her-> Tsunami
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Thomaz.. Det der er det mest sigende, bevægende, og oplysende mixes jeg har hørt. Det har du virkelig gjort godt. Stille, men alligevel noget som vækker meget i en. Den siger meget om, hvordan mennesker reagerer på katastrofer, som den der er sket i Asien nu.
Normalt ville jeg have bedømt dit mix på, hvor godt beatet kører, indholdet og valgte numre.
Men dette overgår langt det. Det er godt, men det er ikke det jeg har lyttet efter. Jeg har lyttet efter det du har fundet, som forskellige mennesker har sagt. Og ham der græder, og fortæller om hvordan hans kære blev skyllet væk. Det vækker sq sorg og følelser i en.

Men det er et godt budskab du kommer ud med, og hvis jeg skulle komme med et bud, så har du enten lavet dette fordi du mener det er vigtigt at vi musiknørder for fokus på det, eller også fordi du har familie eller venner involveret i katastrofen?

Den der har ramt mig hårdt. Godt arbejde Thomaz. Håber også dit mix kan sætte mere fokus på katastrofen herinde på boardet.

Jeg har lige læst at din veninde stadig er savnet.. Jeg håber virkelig de finder hende i god behold.
Du har min dybeste medfølelse, og jeg håber at du får besked fra hende.

Edit Jeg har lige smidt dit no 2 inlæg op i dit no1 undgå helst 2 indlæg lige under hinanden så hellere ændre i det første!

YaKuZa OuT
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

omg...

den rammer lige plet...

kuldegysninger og det hele... rigtig flot initiativ thomaz...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Nice lavet Thomaz rammer lige i hjertet!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Facts of Life
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Det er godt den får følserne op i jer. Jeg fandt ud af det var min gamle veninde som var savnet. Lige pluselig rammer det en meget hårdere end man ellers havde regnet med. Godt nok var det en gamle veninde men jeg snakkede stadig med hende og vi har haft nogle fede fester og byture. Jeg tror desværre ik chancerne er så store mere for at finde folk i live men man håber jo altid til det sidste! :(
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg har hørt den mange gange og jeg har siddet med våde en del gange.
Men du må jo alligevel holde af hende for du må jo være ret ked af det?

Og håbet vil altid være der. Men håber hun bliver fundet i god behold. Ud fra navnet der står på din hp er hun stadig på listen over savnede fra rigspolitiet.
Det gør mig virkelig ondt. Håber du vil skrive her i dit topic hvis du finder ud af noget omkring hende.
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

Den rammer altså. Synes det er rigtigt godt sat sammen, og ja, den får følelserne frem i en.
Håber det bedste for dig, med din veninde, men gør mig rigtig ondt :( ..
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

DJ Thomaz skrev:Det er godt den får følserne op i jer. Jeg fandt ud af det var min gamle veninde som var savnet. Lige pluselig rammer det en meget hårdere end man ellers havde regnet med. Godt nok var det en gamle veninde men jeg snakkede stadig med hende og vi har haft nogle fede fester og byture. Jeg tror desværre ik chancerne er så store mere for at finde folk i live men man håber jo altid til det sidste! :(
- Så er det godt, at du får tankerne ud til et mix, vi alle andre gerne vil høre..

Angående mixet' lytter man til hvad der bliver sagt, også alligevel følger man takten i den klassike tone.
the sound won't listen!
mikeman dk
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

dette mix rammer lige hvor det gør mest ondt, nemligt folks følelser. har du overvejet at kontakte tv2 og høre om de ikke kan vil bruge dit mix i forbindelse med den indsamling som der skal være på lørdag. jeg tror at krydret med nogle billeder vil den få alle dem som ikke har brugt muligheden for at ringe/sms til at komme op af stolen. de dybeste følelser til alle dem der mangler eller har mistet nogle de kender
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg giver mikeman ret.. Det skulle du gøre.. Den gør SÅ dybt indtryk på en.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Re: sv

Indlæg af TD-MILI »

mikeman dk skrev:har du overvejet at kontakte tv2 og høre om de ikke kan vil bruge dit mix i forbindelse med den indsamling som der skal være på lørdag. jeg tror at krydret med nogle billeder vil den få alle dem som ikke har brugt muligheden for at ringe/sms til at komme op af stolen. de dybeste følelser til alle dem der mangler eller har mistet nogle de kender

Rigtig God ide ;)
dj_c
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af dj_c »

heyyyy thomaz!! den ramte virkelig plet den der dahm det er godt lavet !!!!!
play my mixes

http://soundcloud.com/henrik_rinhack

DJ C | Plays the music loud

Billede
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Dette var mix ramte overhovedet ikke mig.

Havde ellers forventet en del efter de gode reviews, men nej - det ramte bare ikke. Sad efter 1 min. bare og håbede det snart var slut :?
dam

Indlæg af dam »

Kan kunne være enig med mange her inde.. den rammer total plet. Nice work
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Angåene med at sende det til TV2, kunne jeg da godt prøve men ved ikke lige hvad for en mail man skal sende det til?? Nogen der kan hjælpe??

//Thomaz

P.s Er glad for de mange positiv kommentar jeg har fået..
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Det var så lidt Thomaz..

Jeg har fundet et link til TV2's contactside. Der er der både mail, telefonnumre etc.
http://omtv2.tv2.dk/kontakt/
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Drud skrev:Dette var mix ramte overhovedet ikke mig.

Havde ellers forventet en del efter de gode reviews, men nej - det ramte bare ikke. Sad efter 1 min. bare og håbede det snart var slut :?
Må nok hellere tilslutte mig Drud... Synes ikk den ramte plet ved mig, men det kan være pga. jeg snart er ved at være godt træt af at høre om hvor mange der er døde, og hvor mange danskere der nu savnes...! Man bliver jo bombarderet med det hver eneste gang man tænder tv eller radio!
Billede
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

vnL skrev:
Drud skrev:Dette var mix ramte overhovedet ikke mig.

Må nok hellere tilslutte mig Drud... Synes ikk den ramte plet ved mig, men det kan være pga. jeg snart er ved at være godt træt af at høre om hvor mange der er døde, og hvor mange danskere der nu savnes...! Man bliver jo bombarderet med det hver eneste gang man tænder tv eller radio!
blev heller ikke "ramt"... det er bare en samling lyddele fra nyheder der er gentaget med et ellers fedt beat
For the love of music!
mikeman dk
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

glæder mig til at høre hvad tv2 siger til ideen
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Besvar