Tsunami Tribute by ThomazMix 2004-mpc

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Skal du ha en chance hos tv2, så ring til deres reception og blir stillet om. ellers hjælper det ingen ting. receptionen på tv2 er noget nær den bedste service jeg nogensinde har fået, og deres produktions afdelling har ALTID tid til at lytte til ideer og froslag, de har folk ansat som ik laver andet
men deres mail service er til at lukke op og skide i
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Her en mail fra TV2, de var nu hurtig til at svare.

Kære Thomaz.

Tak for henvendelsen.

Det er ikke noget vi har planer om, så du behøver ikke sende noget...

Med venlig hilsen,

Martin Andersen
Informationsafdelingen
TV 2/DANMARK
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Det var satme en tynd mail de sendte der. De kunne da i det mindste have hørt den inden de sagde nej. Men det er sq da typisk sådan nogen. Hvis ikke de selv får idéen, så er det ikke godt og det kan slet ikke bruges.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Vedkommende som har skrevet den mail burde ikke have kompetence til at afgøre sådan et spørgsmål, kun en tåbe vil da formulere sig sådan.

"Det er ikke noget vi har planer om, så du behøver ikke sende noget..."

Hvor koldt kan det blive....
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
dj_c
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af dj_c »

det var sgu da godt nok en flad mail at komme med!!!!! 8O

den passer da perfekt !! :wink:
play my mixes

http://soundcloud.com/henrik_rinhack

DJ C | Plays the music loud

Billede
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Ja den passer perfekt som dj_C siger.. Og som andre har sagt så ville de rigtige billeder kunne gøre underværker.. Ærgerligt at jeg ikke kan finde ud af videoredigering og havde de forskellige optagelser dernede fra.. så havde jeg sq lavet den og posted den her på CA.. og så havde jeg sendt et kopi af den til TV2 og sagt:

"I kan ikke tillade jer ikke at ville høre på en dj, som har lavet noget virkelig relevant for emnet. Det fremgår af jeres hp, udsendelser, og reportager at I tænker på ofrene og deres pårørende. Så lyt dog til de pårørende i stedet for at afvise dem, og sige at det kan I ikke bruge til noget. At I vil samle ind til landene dernede er også fint nok. Men hvorfor så ikke lave en "Støt Asien"-kampagne, hvor der så virkelig er noget, som rammer lige i hjertet? Jeg vil opfordre jer til at skrive pænt undskyld til Thomas for det meget overfladiske svar, og så tage og høre på hans budskaber i stedet for at afvise det på forhånd."

Fuck mand.. den tror jeg fanme jeg sender til dem i morgen tidlig! Hvad siger I andre?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg synes den skal sendes...
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Ved ikke om der er nogen, som ved, hvilken mail Thomas har skrevet til? For så sender jeg den nemlig til eksagt samme person.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

umiddelbart synes jeg ikk at der er nogen grund til at svine tv2 til grundet at de ik vil bruge det mix.

Deres svar er muligvis ikk så venligt som man kunne ha håbet, men sæt jer i deres sted, de får mange mails med ideer hver dag.

Skulle sangen ha en chance for at blive vist så lav en video redigering med nogle klip og smut ud til unicefs lager med den.
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

Thomas har lavet mixet
Thomas tager ansvaret
Thomas reagerer hvis han føler sig stødt.
the sound won't listen!
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Ja det er der ik noget at gøre ved. Det var en tynd mail men nu har jeg da prøvet :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

nemlig Wlt
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

DJ Thomaz skrev:Det er godt den får følserne op i jer. Jeg fandt ud af det var min gamle veninde som var savnet. Lige pluselig rammer det en meget hårdere end man ellers havde regnet med. Godt nok var det en gamle veninde men jeg snakkede stadig med hende og vi har haft nogle fede fester og byture. Jeg tror desværre ik chancerne er så store mere for at finde folk i live men man håber jo altid til det sidste!
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=279443

:cry:
nesia

Indlæg af nesia »

Ja det er godt nok sørgeligt :'(

Tænk på de familier der måske sad tilbage med et lille håb.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Det river sku stadig i ens hjerte når man tænker på det!

men gudskelov bliver folk da stadig identificeret!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Av det får lige pluselig følserne op igen. :cry: Men hvis det er hende som det næsten er med 99% så er det jo bedre de fandt hende ik slet ik..
Jeg føler virkelig med familierne og dem der er tilbage der går igennem det her. :(

//Thomaz
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg giver dig helt ret Thomaz.. fuck jeg er sq ked af at de har fundet hende død i stedet for i live på et hospital med en smule hukommelsestab.. Er ked af at det endte sådan Thomaz, men tror de fleste på CA har deres medfølelse.. Både for dig og for familien.
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Syntes det er et mega nice mix thomaz, det rammer lige en hvor det gør mest ondt, syntes også det er en meget god ide :) så kan "HVOR SMÅ VI FUCKING ER" godt gå hjem og vågge hehe hader den sang :/

5 stjerner fra mig *****
Billede
petuNe
Geografisk sted: Jylland
Kontakt:

Indlæg af petuNe »

Nice work :D
Besvar