nyt remix under udvikling

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
tykke

nyt remix under udvikling

Indlæg af tykke »

jeg er igang med et remix af the game ft 50 cent - how we do..

hvad synes i indtil videre?

http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=18E3 ... GDNNGYPXS9
tykke
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

De første 13 sekunder er jeg ikke specielt imponeret eller vild med, men når du har mixet det sammen i 0:29 så synes jeg i den grad det lyder fedt.. Den pulse er det en du selv har lavet? Ja det er det vel.. Men den er jeg vild med.. er det muligt at jeg eventuelt kan få den som en sample? :D Du skal have tilpasset stemmerne lidt mere til din pulse og dit beat, for de kører ikke altid lige ens, og det lyder ikke godt. Men jeg synes at det godt kunne blive et rigtig fedt remix, hvis du arbejder lidt med det..

Jeg glæder mig til at høre det færdige resultat for hvis der lige bliver arbejdet lidt med det så ender mine naboer med at tænke "hvornår fanden skifter han nummer?!" :D
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Må sku gi odder ret starten er ikke noget jeg synes er fed! den klikker bare ikke!

Men så derefter omkring 0:30 så tager det til også er det bare cool lyder mega fedt! så det skal nok blive fedt men starten ville jeg nok sige du skulle kigge på!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

YaKuZa_MaB skrev:Må sku gi odder ret starten er ikke noget jeg synes er fed! den klikker bare ikke!

Men så derefter omkring 0:30 så tager det til også er det bare cool lyder mega fedt! så det skal nok blive fedt men starten ville jeg nok sige du skulle kigge på!
så lyder starten sq da bedre en resten af sangen :roll:

sorry men d lyder ik specielt godt noget af det...
Måske er d fordi man bare ik ska blande hiphop og techno sammen :!:
For the love of music!
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Dr. Evil skrev:.
Måske er d fordi man bare ik ska blande hiphop og techno sammen :!:
Jeg tror det handler mere om musiksmag og evner end om genre. Jeg kender nogle stykker (også herinde fra), som godt ville kunne mixe forskellige genre, og jeg synes at tykke har gjort et ganske godt forsøg, hvis man piller de første 13 sekunder fra :)

@ tykke: du fortsætter bare.. jeg vil nemlig gerne høre dit slutresultat :D;)
tykke

Indlæg af tykke »

tak for responsen... jeg kun brugt et par timer på det her... så det kan nå at ændre sig meget... :D
tykke
Besvar