jeg er igang med et remix af the game ft 50 cent - how we do..
hvad synes i indtil videre?
http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=18E3 ... GDNNGYPXS9
nyt remix under udvikling
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
De første 13 sekunder er jeg ikke specielt imponeret eller vild med, men når du har mixet det sammen i 0:29 så synes jeg i den grad det lyder fedt.. Den pulse er det en du selv har lavet? Ja det er det vel.. Men den er jeg vild med.. er det muligt at jeg eventuelt kan få den som en sample?
Du skal have tilpasset stemmerne lidt mere til din pulse og dit beat, for de kører ikke altid lige ens, og det lyder ikke godt. Men jeg synes at det godt kunne blive et rigtig fedt remix, hvis du arbejder lidt med det..
Jeg glæder mig til at høre det færdige resultat for hvis der lige bliver arbejdet lidt med det så ender mine naboer med at tænke "hvornår fanden skifter han nummer?!"
Jeg glæder mig til at høre det færdige resultat for hvis der lige bliver arbejdet lidt med det så ender mine naboer med at tænke "hvornår fanden skifter han nummer?!"
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Må sku gi odder ret starten er ikke noget jeg synes er fed! den klikker bare ikke!
Men så derefter omkring 0:30 så tager det til også er det bare cool lyder mega fedt! så det skal nok blive fedt men starten ville jeg nok sige du skulle kigge på!
Men så derefter omkring 0:30 så tager det til også er det bare cool lyder mega fedt! så det skal nok blive fedt men starten ville jeg nok sige du skulle kigge på!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
så lyder starten sq da bedre en resten af sangenYaKuZa_MaB skrev:Må sku gi odder ret starten er ikke noget jeg synes er fed! den klikker bare ikke!
sorry men d lyder ik specielt godt noget af det...
Måske er d fordi man bare ik ska blande hiphop og techno sammen
For the love of music!
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg tror det handler mere om musiksmag og evner end om genre. Jeg kender nogle stykker (også herinde fra), som godt ville kunne mixe forskellige genre, og jeg synes at tykke har gjort et ganske godt forsøg, hvis man piller de første 13 sekunder fraDr. Evil skrev:.
Måske er d fordi man bare ik ska blande hiphop og techno sammen
@ tykke: du fortsætter bare.. jeg vil nemlig gerne høre dit slutresultat
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius