Program til at afspille CS Movies med

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Program til at afspille CS Movies med

Indlæg af T-Mazz »

Nogle der kender et godt program til at afspille CS movies med ?

Udover Windows Media Player.
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Winamp, BSPlayer, Media player Classic, VideoLAN og alle andre video playere :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Hehe det er jo ligesom at afspille en alm video.... Det kommer bar an på Codec..
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

er der så ikke en der kan sende mig et link eller noget så jeg kan hente det codec for jeg kan kun afspille demoer fra CS i steam!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
rbT
Geografisk sted: <--- Den vej

Indlæg af rbT »

YaKuZa_MaB Du kan ikke afspille dine Demoer i f.eks. Media Player da den ikke supporter .dem filerne... Men du kan derimod bruge SK-Player kan hentes her: http://www.sk-gaming.com/file/3265/

Det skulle være et udemækert program, har godt nok ikke selv brugt det, da jeg ikke gider sidde og stene demoer ;)

//rbT
You'll Never Walk Alone
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

YaKuZa_MaB skrev:er der så ikke en der kan sende mig et link eller noget så jeg kan hente det codec for jeg kan kun afspille demoer fra CS i steam!!
Synes jeg kan spore en smule ironi i det reply, så hvis du mener vores svar er forkerte, så er det altså han spør efter noget til og se CS-Movies i og ikke CS-demoer i som du siger, men kan godt være det er mig der har misforstået :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Oki skod den går os ind over steam! når men er der så en der kan give mig en nem måde hvor på jeg kan convatere de der.dem filer til avi eller mpeg filer???
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Den eneste metode, jeg kender, har brugt er den hvor man spiller hele .dem filen op i bitmaps og så ellers bagefter sammensætter dem til en .avi fil. Det tager sygt lang tid og kræver meget plads at gøre det, men det er den eneste mulighed jeg kender til.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar