Nogle der kender et godt program til at afspille CS movies med ?
Udover Windows Media Player.
Program til at afspille CS Movies med
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
YaKuZa_MaB Du kan ikke afspille dine Demoer i f.eks. Media Player da den ikke supporter .dem filerne... Men du kan derimod bruge SK-Player kan hentes her: http://www.sk-gaming.com/file/3265/
Det skulle være et udemækert program, har godt nok ikke selv brugt det, da jeg ikke gider sidde og stene demoer
//rbT
Det skulle være et udemækert program, har godt nok ikke selv brugt det, da jeg ikke gider sidde og stene demoer
//rbT
You'll Never Walk Alone
Synes jeg kan spore en smule ironi i det reply, så hvis du mener vores svar er forkerte, så er det altså han spør efter noget til og se CS-Movies i og ikke CS-demoer i som du siger, men kan godt være det er mig der har misforståetYaKuZa_MaB skrev:er der så ikke en der kan sende mig et link eller noget så jeg kan hente det codec for jeg kan kun afspille demoer fra CS i steam!!
<---------------------------->
§1 I'm always right
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Den eneste metode, jeg kender, har brugt er den hvor man spiller hele .dem filen op i bitmaps og så ellers bagefter sammensætter dem til en .avi fil. Det tager sygt lang tid og kræver meget plads at gøre det, men det er den eneste mulighed jeg kender til.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup