DJ rebeL

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
rebeL

DJ rebeL

Indlæg af rebeL »

Så er der nyt mix fra min side igen, håber i kan lide det :wink:

Jeg er ihvertfald selv meget tilfreds ...
http://s3.yousendit.com/d.aspx?id=15ARJ ... IXZRGU09BG
\\ Justin Tyme
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Ja det er ihvertfald blevet bedre.. Meget bedre, men kan vi så få noget mix i acid!!!! :D
Billede
nesia

Indlæg af nesia »

Inden jeg bruger tid på at hente det (ikke for at være arrogant:)) er du så gået over til Acid eller mixer du stadig i Vegas Video? :S
rebeL

Indlæg af rebeL »

Det her mix er lavet i Vegas , men mixer fremover i Acid ..

Ska bare lii ha LunH til at vise mig hvordan man bruger det ordentligt :wink:
\\ Justin Tyme
nesia

Indlæg af nesia »

LunH kan ikke beatmappe ;D

Og det er sådan set den største forskel på Acid og Vegas.
rebeL

Indlæg af rebeL »

Han kan da lidt :roll:

Men prøv nu bare at hør det :wink:
\\ Justin Tyme
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Hold da kæft nesia din bøv!! :D
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Oaky da du er en hådr banan og blir ved med at smide mixes ud, vil jeg gøre et detaljeret forsøg på at kommentere og rette dit mix, så godt som jeg nu kan...

hmm.. introen, er blevet en del bedre end de forige. og den færste overgang, er da også ok.. selvom det er Cut mix, syns jeg den holder ok, med (dj shog temaet du kører oveni det første nummer)

2. overgang er magen til, en sample, der blir leget lidt med... et par beat clashes, og lidt fuckup i sangen, (dårlig kvalitet??)

3. overgang fik jeg et chok, lydniveauet er alt for højt...

4. overgang minder meget om den forige.. dog er lydniveauet ok... og den passer lidt bedre ind.. men igen et cut / drumroll mix... hvilket jeg fra din side er pænt træt af:(

generalt skal du dog gøre lidt mere ud dine samples. de stopper MEGET brat... og passer ofte ikke ind, Beat mæssigt.

5. overgang denne overgang syntes jeg du er sluppet ret godt fra... godt job mester...

6. igen et Cut mix... :evil: din sample ligger ok.. men igen er den alt for høj og den stopper alt for brat.. find en anden sample og smid ind imellem eller arbejd med samplen, så den ikke blir så dominerende..

7. du prøver at beatmixe, hvilket er alt for fedt, t du har taget vores kritik til dig... du slipper lidt heldigt fra den, men der er stadig en del beatclashes, og selve numrene passer efter min mening ikke pisse godt sammen, det er lidt for rodet..

8. ALT for nice overgang... selvom det var et cut mix, passede det ind i flow'et.. og jeg lagde næsten ikke mærke til mixet... ;)
dog bryder jeg mig ikke om sangen, men det er jo en smagssag ..

9. igen, bruger du den samme sample som du har brugt 4-5 gange tidligere i mixet... hvis du skal bruge samples så varrier dem... ellers blir man meget hurtigt, irriteret og træt af det..
overgangen, var lidt længere, og den passer til dels ind, man kan dog godt blive lidt forvirret af alle de synths der kører.. men en OK overgang... desværre blir det ødelagt af den samm sample IGEN!... og IGEN!!!!

10. OMG.. et CHOK... mester hvis du ikke selv kan høre at sangen er for høj burde du søge ørelæge... derudover har du skruet så meget op for den at den skratter en smule...

11. cut mix, men passede meget godt ind i flow'et...

12. chok igen.. dog ikke lige så slemt, som overgang 10, et cut mix, som igen passer godt ind i flow'et...

13. Cut mix, jeg er stadig træt af cut mixes... du kører den forige sang så langt ud med "ren" bass, at man faktisk forventer at du havde smidt lidt, guf ind over :( og igen bruger du den irriterende sample... :(

jeg syns det er bedre end dine 2 forige mixes... og du har taget lidt af vores kritik til dig... det er kun fedt at se... jeg syntes dog du skal lære at beatmixe.. og gennem det, forstå hvad jeg mener med KEDELIGE intetsigende, lamme Cut mixes... du har jo rimlig godt styr på opbygningen af sangene, og hvor de fede ting ligger.. så udnyt det.. og lav nogle fede beatmixes...

hvis jeg har misset en overgang, er det fordi du har lavet den så godt at man ikek kan høre den :)

og fremover, så smid lige en tracklist med.,.. det gør det nogt federe og det sælger dit mx bedre... det tager jo max 5 mins lige at skrive de 10-15 tracks ned ;)

//kloojve
rebeL

Indlæg af rebeL »

Endnu en gang vil jeg lige sige at det stadig er lavet i Vegas Video hvor det ikke er særlig nemt at beatmixe, specielt ikke for mit vedkommende... Men jeg bruger Acid nu så du kan nok godt forvente noget lidt bedre næste gang :wink:

Btw. tak for kritikken Kloojve :lol:
\\ Justin Tyme
rebeL

Indlæg af rebeL »

Men altså... her har du din tracklist til den :wink:

http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=172S ... SIUZHQ6AGH
\\ Justin Tyme
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

for det første kan du ikek rbuge det som undskyldning at du bruger et dårligt program.. det er vel din egen fejl??... for det andet må du forvente at få kritik når du smider et mix op...
og til sidst HVORFOR helved smed du ikke bare tracklisten i dit post???
nu gør jeg det!!!!!

DJ rebeL - P3 _-_ Tracklist:

1: sven_energy_-_going_crazy_club_mix
2: dj_shog_-_another_world__radio_edit
3: Drunkenmunkey_-_Calabria
4: styleshaker_-_breaking_my_heart
5: drunkenmunky_-_the_bootleg
6: DJ_Dean_-_Protect_Your_Ears
7: Bass-T_-_Heres_Comes_That_Sound
8: Sequential_One_-_My_Love_Is_Hot
9: DJ_Shog_-_This_Is_My_Sound
10: DJ_Shog_-_The_2nd_Dimension
11: DJ_Dean_-_Play_It_Hard
12: Floorburner_-_Get_Ready
13: planet_punk_-_bang_the_boy
14: G-Spot_-_N-R-G
15: DJ_rebeL_-_Outro

men gæder mig da til at høre dit mix.. fra ACID
rebeL

Indlæg af rebeL »

Slap af... som sagt i mit første post... Er ny herinde... Du kan ikke forvente hverken mine indlæg eller mine mixes skal være perfekte...
\\ Justin Tyme
nesia

Indlæg af nesia »

kloojve skrev:for det første kan du ikek rbuge det som undskyldning at du bruger et dårligt program.. det er vel din egen fejl??... for det andet må du forvente at få kritik når du smider et mix op...
og til sidst HVORFOR helved smed du ikke bare tracklisten i dit post???
nu gør jeg det!!!!!
Ta' da lige en chillkiks kloojve ;)
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

aj mand... det er sgu da logik nu må i stoppe....!!!!!
hva er det en fucking børnehave??? hvor vi bytter glansbilleder???

kan godt være jeg overdriver og overeagerer... men nu må alle NOOBs'ne lige tage sig sammen... jeg gider ikke at tænke for alle...

det siger da sig selv, at det er 20 gange nemmere.. når nu manden laver en tracklist, at smide den her på boardet... i stedet for at lægge den op på yousendit.... OMG!

REBEL

det du siger med at jeg ikke kan forvente at dine mix eller indlæg er perfekte......

NU STOPPER DU!... du har lavet 2 indlæg før det her... og hvis du ikke har lært af det folk skrev til dig der, så brug da for pokker lidt mere tid, i stedet for at spyt mixes ud med 2-3 dages mellemrum... og helt ærligt hvor svært er det at læse et par indlæg igennem... ???
Hvis du ikke k tåle at få dine mixes kritiseret.. så fis et andet sted med dem??... RYGKLAPPERI får du ikke her.. i hvert fald ikke af mig!
der er jo en grund til at folk, lægger mixes op her og ikke på etableret sites som mixpoint og megamixers, her starter vi små og hjælper hinanden op... du kommer ingen vegne med rygklapperi...

og sry fordi jeg overeagerede og fordi jeg gjorde det igen. men syntes lige jeg havde nogle ting jeg måtte ud med...!

og nesia, rebel, lunh og jeg kan ikke huske hvem i er.. men i lyder som om i kender hinanden IRL.. fair nok at støtte op om hinanden, men jeg ville 100000 gange hellere have en til at fortælle mig deres ærlige mening om mine ting end jeg ville have en gang; godt gået mester, bliv ved.. det er fedt osv osv...

det er rart at få det afvide, men kritik, eller andre folks meninger, er bare mere brugbare...

jeg siger ikke, i holder hånden over hinanden.... men come on...

fremover hvis i ikke vil have kritik af mig så skriv det lige eller send mig en PM
rebeL

Indlæg af rebeL »

Du siger at i hjælper hinanden op... Nogen gør måske.. Men i mine øjne der hjælper kun nogle af dine ting Kloojve, jeg er glad for at folk som dig gider at give kritik, men de sidste par kommentarer du har klasket i hovedet på mig har sådan set kun gjort mixing værre for mig ?
Kritik kan forstås på mange måder jo, men nogen af dine kommentarer kan ikke kaldes kritik... Det ville stort set være der samme som at slå mig i hovedet med en hammer og spørge om jeg sover ?

Seriøst..
\\ Justin Tyme
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

kan du forstå jeg blir irriteret, når du blir ved at lave de samme fejl,?
jeg ved godt jeg ikke er din læremester eller noget... men når du smider mixes ud med 2-3 dages mellemrum, kan jeg kun ryste på hovedet.. sæt dig dog ned og lær tingene... hvis du vidste hvor meget knald jeg har lavet før jeg har smidt noget op.,.. '

jeg siger det sku ikke for min skyld.. jeg deler ud af den viden jeg har og de ting andre folk har fortalt mig...

om du vil burge detil noget eller ej.. er sgu helt op til dig...

jeg tror bare det er min negative måde at kritisere på du ikek kan lide... og fair nok.. men kan du ikke tåle mosten så er jeg ikke den der græder snot over det!

jeg ved godt jeg har været hård.. og måske specielt ved dig... men d kan spørge en fyr som Odder.. om ikke også han har fået et par ord med på vejen...
han lærte af det... hvis du ikek vil bruge min kritik.. så fint nok...
rebeL

Indlæg af rebeL »

Tro mig, jeg prøver skam at gøre alle tilfredse... F.eks odder som var utilfreds med lydkvaliteten i mine sidste mixes, det ændrede jeg... fint nok...
Det var 1 tilfreds lytter ud af mange...
Men selvfølgelig vil jeg prøve at tilfredsstille alle så de får lige hvad de vil have i et mix, men i må vente og se hvad der sker når jeg nu får ordentligt gang i Acid...
\\ Justin Tyme
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg har fået en snak med dig, rebel... så vi stpper bare her ;) glæder mig til at høre dit acid mix ;)
Besvar