Oaky da du er en hådr banan og blir ved med at smide mixes ud, vil jeg gøre et detaljeret forsøg på at kommentere og rette dit mix, så godt som jeg nu kan...
hmm.. introen, er blevet en del bedre end de forige. og den færste overgang, er da også ok.. selvom det er Cut mix, syns jeg den holder ok, med (dj shog temaet du kører oveni det første nummer)
2. overgang er magen til, en sample, der blir leget lidt med... et par beat clashes, og lidt fuckup i sangen, (dårlig kvalitet??)
3. overgang fik jeg et chok, lydniveauet er alt for højt...
4. overgang minder meget om den forige.. dog er lydniveauet ok... og den passer lidt bedre ind.. men igen et cut / drumroll mix... hvilket jeg fra din side er pænt træt af:(
generalt skal du dog gøre lidt mere ud dine samples. de stopper MEGET brat... og passer ofte ikke ind, Beat mæssigt.
5. overgang denne overgang syntes jeg du er sluppet ret godt fra... godt job mester...
6. igen et Cut mix...

din sample ligger ok.. men igen er den alt for høj og den stopper alt for brat.. find en anden sample og smid ind imellem eller arbejd med samplen, så den ikke blir så dominerende..
7. du prøver at beatmixe, hvilket er alt for fedt, t du har taget vores kritik til dig... du slipper lidt heldigt fra den, men der er stadig en del beatclashes, og selve numrene passer efter min mening ikke pisse godt sammen, det er lidt for rodet..
8. ALT for nice overgang... selvom det var et cut mix, passede det ind i flow'et.. og jeg lagde næsten ikke mærke til mixet...

dog bryder jeg mig ikke om sangen, men det er jo en smagssag ..
9. igen, bruger du den samme sample som du har brugt 4-5 gange tidligere i mixet... hvis du skal bruge samples så varrier dem... ellers blir man meget hurtigt, irriteret og træt af det..
overgangen, var lidt længere, og den passer til dels ind, man kan dog godt blive lidt forvirret af alle de synths der kører.. men en OK overgang... desværre blir det ødelagt af den samm sample IGEN!... og IGEN!!!!
10. OMG.. et CHOK... mester hvis du ikke selv kan høre at sangen er for høj burde du søge ørelæge... derudover har du skruet så meget op for den at den skratter en smule...
11. cut mix, men passede meget godt ind i flow'et...
12. chok igen.. dog ikke lige så slemt, som overgang 10, et cut mix, som igen passer godt ind i flow'et...
13. Cut mix, jeg er stadig træt af cut mixes... du kører den forige sang så langt ud med "ren" bass, at man faktisk forventer at du havde smidt lidt, guf ind over

og igen bruger du den irriterende sample...
jeg syns det er bedre end dine 2 forige mixes... og du har taget lidt af vores kritik til dig... det er kun fedt at se... jeg syntes dog du skal lære at beatmixe.. og gennem det, forstå hvad jeg mener med KEDELIGE intetsigende, lamme Cut mixes... du har jo rimlig godt styr på opbygningen af sangene, og hvor de fede ting ligger.. så udnyt det.. og lav nogle fede beatmixes...
hvis jeg har misset en overgang, er det fordi du har lavet den så godt at man ikek kan høre den
og fremover, så smid lige en tracklist med.,.. det gør det nogt federe og det sælger dit mx bedre... det tager jo max 5 mins lige at skrive de 10-15 tracks ned
//kloojve