Nogen der skal med Ungrejs til Calella?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

smejs kører du derned d. 22/7?
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Skal et smut til nordsverige og vandre i Lapland ;) Det bliver fantastisk udover det skal jeg et smut til Frankrig og derefter tjaaaa.... nyde den danske sommer og råbe røv til jer andre, når vi til oktober eller december drøner afsted 4måneder til sydøstasien ;D
Stim
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Indlæg af Stim »

Jeg skal også til Lloret til sommer- uge 27 for at være præcis! Vi flyver bare i stedet 8)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

... er I gale, mand.... Jeg kan slet ikke det der med planer. Jeg er et meget spontant menneske. Hvis jeg tager afsted så finder jeg ud af det under en uge før - ligesom da jeg tog til Frankrig (det var med 5 dages varsel).
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Var dernede for et par år siden med ungrejs og damn da os det var sku fedt nok!! bortset fra en lille tur på stranden men en lækker so som viste sig at være en lokkedue for sin kæreste så han kunne rulle folk så et godt råd lad være med at gå på stranden om aftenen med mindre self at man er sygko stor og kan ninja!!

Jeg slap godt fra det men kun fordi han var alene!! det var lige et råd fra mig og her kommer det næste gå aldrig til skumfest med dyre designer sko de kan sku ikke lide det!!!

Når men ellers kanon god tur til alle der tager derned jeg holder mig sku til 3 uger i tyrkiet!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Jelle

Indlæg af Jelle »

Skal til Lloret i uge 28 så håber jeg ser nogle der nede!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg ryger til Calella i uge 30 tror jeg.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Smejs

Indlæg af Smejs »

jeg kører vist med alle hold til calella tror jeg, så mon ikke jeg ser nogen af jer hoveder dernede...
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hvor mange udbyder rejser til Calella? Ung-Rejs .. ?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

DjMail skrev:Løkken er skam hellere ikke noget som rykker helt vild i mig. Men nu tar det mig kun 30 min at komme derop, så kan man jo altid kigge forbi :)
Hmm.. tør du nu det igen ??? selvom der kun er 30 min hver vej.. kan din gps jo stadig fucke op like last year ;) *HOST* 14årig svensk pige, der lige pludselig har kørekort*HOST*

Men er da frisk på en tur :D igen
Besvar