//Tim
Req: Den nye fra Tue (Tankespind)
Redaktør: Moderators
Req: Den nye fra Tue (Tankespind)
Hvis nogen gør eller kommer til at lægge inde med Tue West's nye single 'Tankespind', vil jeg blive en lykkelig mand ... hvis I altså vil dele den med mig!
//Tim
//Tim
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: Req: Den nye fra Tue.
Halløj!Stim skrev:Hvis nogen gør eller kommer til at lægge inde med Tue West's nye single 'Tankespind', vil jeg blive en lykkelig mand ... hvis I altså vil dele den med mig!![]()
//Tim
Tja, har siddet med samme tanke siden første gang jeg hørte den, men har aldrig fået REQ'et den.... man, ja, jeg er også interesseret
Smart med Coca-Cola's musik-konkurrence-ting, jeg har den - lovligt!:D:D:D Kan sende soendag, hvis det har interesse...
Edit: Min er i MP3, format, 192 Kbps CBR, 44,1 KHz...
Edit: Min er i MP3, format, 192 Kbps CBR, 44,1 KHz...
Senest rettet af Mikkel 24 jul 2005, 21:32, rettet i alt 1 gang.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hehe, tak for tippet, Mikkelmikkel_hansen_99 skrev:Smart med Coca-Cola's musik-konkurrence-ting, jeg har den - lovligt!:D:D:D Kan sende soendag, hvis det har interesse...
Havde glemt jeg havde fået en kode, og tja, jeg har den også nu, helt lovligt, men der står noget med at den ikke kan afspilles på flytbare medier. Det er også en WMA musikfil. Jeg konvertere den om til MP3, så hvis nogle skulle ha' interesse, så skriv en PM.