Req: Den nye fra Tue (Tankespind)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Stim
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Req: Den nye fra Tue (Tankespind)

Indlæg af Stim »

Hvis nogen gør eller kommer til at lægge inde med Tue West's nye single 'Tankespind', vil jeg blive en lykkelig mand ... hvis I altså vil dele den med mig! :wink:

//Tim
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Req: Den nye fra Tue.

Indlæg af amh »

Stim skrev:Hvis nogen gør eller kommer til at lægge inde med Tue West's nye single 'Tankespind', vil jeg blive en lykkelig mand ... hvis I altså vil dele den med mig! :wink:

//Tim
Halløj!

Tja, har siddet med samme tanke siden første gang jeg hørte den, men har aldrig fået REQ'et den.... man, ja, jeg er også interesseret :-D
acker
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Nordsjælland

tue drengen

Indlæg af acker »

ogs mig ogs mig....
Acker
webwarp

Indlæg af webwarp »

Så har jeg rippet den .. :drinking:
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Smart med Coca-Cola's musik-konkurrence-ting, jeg har den - lovligt!:D:D:D Kan sende soendag, hvis det har interesse...

Edit: Min er i MP3, format, 192 Kbps CBR, 44,1 KHz...:)
Senest rettet af Mikkel 24 jul 2005, 21:32, rettet i alt 1 gang.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:Smart med Coca-Cola's musik-konkurrence-ting, jeg har den - lovligt!:D:D:D Kan sende soendag, hvis det har interesse...
Hehe, tak for tippet, Mikkel :D

Havde glemt jeg havde fået en kode, og tja, jeg har den også nu, helt lovligt, men der står noget med at den ikke kan afspilles på flytbare medier. Det er også en WMA musikfil. Jeg konvertere den om til MP3, så hvis nogle skulle ha' interesse, så skriv en PM.
Besvar