kan ikke få DVI til at virker

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
mikeman dk
Kontakt:

kan ikke få DVI til at virker

Indlæg af mikeman dk »

jeg har lige købt en LG fladskærm med DVI indgang og jag har et NVIDA fFX5200 128 mb grtafikkort med både VGA og DVI udgang. når jeg bruger VGA kablet er der ingen problemer, men jeg kan ikke få noget som helst billede på hvis jeg bruger DVI kablet. er der nogle gode forslag til hvad jeg gør forkert
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
webwarp

Indlæg af webwarp »

Prøv at check at der ikke er en knap på skærmen, hvor du kan vælge mellem analog og digital ... Sikkert fordi den er sat til analog kanalen..
pr0n
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

der findes forskellige typer DVI overførsel, har du tjekket at skærm og kort kan kommunikere sammen gennem det kabel du bruger?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hvilken LG-skærm er der tale om?
Selv har jeg en Samsung SyncMaster 710T, så det er nok ikke samme system, men min har en knap hvor der står "Source" på. Den vælger om det skal være en analog eller digital billede-overførsel (VGA eller DVI)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
mikeman dk
Kontakt:

Indlæg af mikeman dk »

der er ganske rigtigt en knap mærket source og den kan godt slå over på DVI men så skriver den POWER SAVING MODE og skærmen er sort
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
webwarp

Indlæg af webwarp »

Æhhh..
pr0n
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Har du kontrolleret om der en indstilling i grafikkortets egenskaber som skal aktiveres for at sende et signal gennem DVI?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

det var den LG L1780Q ik?? hmm forstår ikke dit problem, har selv den skærm bare i 19" LG "L1980Q" og jeg smed dvi kablet på i begge ender startede og på BAANG så var den der.. (damn cillit bang reklame :( )

Du har kun DVI kablet tilsluttet ik??
Besvar