kan ikke få DVI til at virker
Redaktør: Moderators
-
mikeman dk
- Kontakt:
kan ikke få DVI til at virker
jeg har lige købt en LG fladskærm med DVI indgang og jag har et NVIDA fFX5200 128 mb grtafikkort med både VGA og DVI udgang. når jeg bruger VGA kablet er der ingen problemer, men jeg kan ikke få noget som helst billede på hvis jeg bruger DVI kablet. er der nogle gode forslag til hvad jeg gør forkert
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Hvilken LG-skærm er der tale om?
Selv har jeg en Samsung SyncMaster 710T, så det er nok ikke samme system, men min har en knap hvor der står "Source" på. Den vælger om det skal være en analog eller digital billede-overførsel (VGA eller DVI)
Selv har jeg en Samsung SyncMaster 710T, så det er nok ikke samme system, men min har en knap hvor der står "Source" på. Den vælger om det skal være en analog eller digital billede-overførsel (VGA eller DVI)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
mikeman dk
- Kontakt:
der er ganske rigtigt en knap mærket source og den kan godt slå over på DVI men så skriver den POWER SAVING MODE og skærmen er sort
mikeman DK
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!