Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Oy.. jeg fik et gæstepass af brormand... og det er jo en smart ide fra Blizzard's side... for så har man hooked en ny spiller...
Sådan virkede det ihvertfald på mig... min brors udgave er med 4 stk cder... jeg har så idag været ude for at købe det selv for at være klar til at kunne game vidre når gæstepasset udløber... Men i min udgave er der 5 stk cder med!!!!
Er der nogen som helst forskel??? syntes ikke jeg kan finde nogen info omkring dette!?!?!?
Sikkert pga. at de jo har smidt en masse patches afsted, efter 4cd boxen blev smidt i butikkerne, så man slipper for at skulle bruge ekstra tid på at dl'e alle de patches... Men jeg ved det ikke, bare et guess ^^
Der står ikke noget... hvis man smider den i en puter hvor spillet er installeret starter den bare spillet op... og hvis en pc spillet ikke er installeret på, kan jeg så installere det... det er alt... ingen info omkring hvad cd5 indeholder..
Der er jo efterhånden kommet en pæn mænge updates, hvor nogen af dem har fyldt en del + verdenen er blevet større i form af BG's og nye Instances. Kan være at det er det der gør at spillet fylder 5 cd'er i stedet for 4 cd'er. De updates jeg har fylder ca 350 mb...