WOW - 4cd box og 5cd box.... nogen forskel??

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bounty
Geografisk sted: Denmark

WOW - 4cd box og 5cd box.... nogen forskel??

Indlæg af Bounty »

Oy.. jeg fik et gæstepass af brormand... og det er jo en smart ide fra Blizzard's side... for så har man hooked en ny spiller...

Sådan virkede det ihvertfald på mig... min brors udgave er med 4 stk cder... jeg har så idag været ude for at købe det selv for at være klar til at kunne game vidre når gæstepasset udløber... Men i min udgave er der 5 stk cder med!!!!

Er der nogen som helst forskel??? syntes ikke jeg kan finde nogen info omkring dette!?!?!?
dj xcite
Kontakt:

Indlæg af dj xcite »

Sikkert pga. at de jo har smidt en masse patches afsted, efter 4cd boxen blev smidt i butikkerne, så man slipper for at skulle bruge ekstra tid på at dl'e alle de patches... Men jeg ved det ikke, bare et guess ^^

God fornøjelse med det btw
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Står der ikke, hvad cd #5 indeholder?
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Bounty

nej...

Indlæg af Bounty »

Der står ikke noget... hvis man smider den i en puter hvor spillet er installeret starter den bare spillet op... og hvis en pc spillet ikke er installeret på, kan jeg så installere det... det er alt... ingen info omkring hvad cd5 indeholder..
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Der er jo efterhånden kommet en pæn mænge updates, hvor nogen af dem har fyldt en del + verdenen er blevet større i form af BG's og nye Instances. Kan være at det er det der gør at spillet fylder 5 cd'er i stedet for 4 cd'er. De updates jeg har fylder ca 350 mb...
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Forresten, mener ikke at du kan game videre på din char når dit guestpass udløber, mener at du skal starte forfra.
Billede
Acid
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Acid »

Zlinky skrev:Forresten, mener ikke at du kan game videre på din char når dit guestpass udløber, mener at du skal starte forfra.
Jeg mener godt man kan fortsætte, hvis bare man indbetaler med Gamecard eller kreditkort inden guestpasset udløber.........
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det kan man godt... Det gjorde min sambo..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Bounty

Indlæg af Bounty »

Kan man godt.... har lige gjort det.... :) og så har man jo lige 30 gratis dage mere... :)
Besvar