Det nyeste italo?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Låst
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Det nyeste italo?

Indlæg af 9 »

Hejsa:P
Eftersom jeg selv producerer, kunne jeg godt tænke mig at blive opdateret i HVAD der er fedt indenfor nutidens italo?

Kom med nogle fede numre;)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tjeck div. charts

www.italozone.dk bliver vist opdateret ret ofte. Og det burde være muligt at finde samples på div. web shops.

ellers har de store italo djs nok nogle chart på deres side og ganske sikkert fingeren på pulsen.

gabry ponte, gigi og hvad de ellers hedder
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Nu vil jeg ikke spille dum :D Men er selv skribent derinde (Kig under "Redaktionen" -> Morten Kolding) Hehe..
Men så jeres favoritter da?:P
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Hører ikke så megen Italo mere, men min favorit for tiden er uden tvivl Dj Andy Gracia - Ganz Entspannt (Disco Condor), den er lidt langsom, men kan godt li' det tunge beat :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

azoom3 - please let it go
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Regelsæt

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg leger lige ordenspoliti og henviser til vores regelsæt i dette forum:
Gældende Area regler ... LÆS INDEN DU OPRETTER NYT EMNE ...
6.
Et request på alt det nyeste inden for en genre, eller hele top20 vil blive slettet. Man må selv sørge for at holde sig up to date med hvad der rører sig inden for den genre man hører, og top20 kan nemt findes på p2p-programmer. Specifikke req på enkelte numre er i orden, man aldrig alt det nyeste eller en hel chart liste.

Af samme grund tillader jeg mig at låse emnet. Hvis andre moderaters er uenige kan de selvfølgelig bare låse det op igen, og hvis du, DUMnKAJ, har nogle spørgsmål angående grunden til at dette er låst, så er min indbakke for PM's åben.

//QzL
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Låst