Hejsa:P
Eftersom jeg selv producerer, kunne jeg godt tænke mig at blive opdateret i HVAD der er fedt indenfor nutidens italo?
Kom med nogle fede numre;)
Det nyeste italo?
Redaktør: Moderators
tjeck div. charts
www.italozone.dk bliver vist opdateret ret ofte. Og det burde være muligt at finde samples på div. web shops.
ellers har de store italo djs nok nogle chart på deres side og ganske sikkert fingeren på pulsen.
gabry ponte, gigi og hvad de ellers hedder
www.italozone.dk bliver vist opdateret ret ofte. Og det burde være muligt at finde samples på div. web shops.
ellers har de store italo djs nok nogle chart på deres side og ganske sikkert fingeren på pulsen.
gabry ponte, gigi og hvad de ellers hedder
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
azoom3 - please let it go
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Regelsæt
Jeg leger lige ordenspoliti og henviser til vores regelsæt i dette forum:
Gældende Area regler ... LÆS INDEN DU OPRETTER NYT EMNE ...
Af samme grund tillader jeg mig at låse emnet. Hvis andre moderaters er uenige kan de selvfølgelig bare låse det op igen, og hvis du, DUMnKAJ, har nogle spørgsmål angående grunden til at dette er låst, så er min indbakke for PM's åben.
//QzL
Gældende Area regler ... LÆS INDEN DU OPRETTER NYT EMNE ...
6.
Et request på alt det nyeste inden for en genre, eller hele top20 vil blive slettet. Man må selv sørge for at holde sig up to date med hvad der rører sig inden for den genre man hører, og top20 kan nemt findes på p2p-programmer. Specifikke req på enkelte numre er i orden, man aldrig alt det nyeste eller en hel chart liste.
Af samme grund tillader jeg mig at låse emnet. Hvis andre moderaters er uenige kan de selvfølgelig bare låse det op igen, og hvis du, DUMnKAJ, har nogle spørgsmål angående grunden til at dette er låst, så er min indbakke for PM's åben.
//QzL
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright