wtf er der galt med Ati/catayst???

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bounty
Geografisk sted: Denmark

wtf er der galt med Ati/catayst???

Indlæg af Bounty »

her et Radeon 9600xt gfx, og har så lige hentet den seneste Catalyst driver fra ATI´s hp... men når programmet skal starte op siger den "Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc0000135). klik på OK for at afslutte programmet"

Det sagde den sq også ved den version af Catalyst jeg kommer fra... WHY??

Andre der har oplevet det samme?? eller kender en løsning??
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det problem havde jeg også... Bare hent v5.11 istedet for de nyere... 5.11 virker ihvert fald for mig, men jeg har et 9800XT 256 istedet...
Ellers så bare prøv - du finder sikkert en der virker - start med den nyeste og arbejd bagud. Det gjorde jeg..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Bounty

ahhhhhh......

Indlæg af Bounty »

Problemet va at jeg ikke havde NET.framework (eller hvad det hedder) Nu virker det!! ;)
TjaLfE

Indlæg af TjaLfE »

Ville nu stadig hente 5.11 så slipper man for det skod Control Center, og får Control Panel med i stedet... det ved man hvad er
Bounty

Indlæg af Bounty »

Hvilken forskel??? man må vel mene at en nyere driver ville være bedre?? med bedre udnyttelse af kortet!!??
TjaLfE

Indlæg af TjaLfE »

Helt enig.. men kan ikke lide det der control center... er mere til deres control panel... men smag og behag... spiller heller ikke ret meget.. så kan godt leve med 5.11
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg er ked af at sige det Bounty, men for dit vedkommende kan det være bedøvende ligemeget om du har de nyeste drivere...
Du får ikke meget bedre udnyttelse af dit kort alligevel, da der ikke kommer mange flere opdatering til den kerne eller for den sags skyld til min kerne.
Det er absolut outdated for længst og understøtter ikke halvdelen af de ting der bliver opdatering i de nye drivere.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar