her et Radeon 9600xt gfx, og har så lige hentet den seneste Catalyst driver fra ATI´s hp... men når programmet skal starte op siger den "Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc0000135). klik på OK for at afslutte programmet"
Det sagde den sq også ved den version af Catalyst jeg kommer fra... WHY??
Andre der har oplevet det samme?? eller kender en løsning??
wtf er der galt med Ati/catayst???
Redaktør: Moderators
Det problem havde jeg også... Bare hent v5.11 istedet for de nyere... 5.11 virker ihvert fald for mig, men jeg har et 9800XT 256 istedet...
Ellers så bare prøv - du finder sikkert en der virker - start med den nyeste og arbejd bagud. Det gjorde jeg..
Ellers så bare prøv - du finder sikkert en der virker - start med den nyeste og arbejd bagud. Det gjorde jeg..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
ahhhhhh......
Problemet va at jeg ikke havde NET.framework (eller hvad det hedder) Nu virker det!! 
Jeg er ked af at sige det Bounty, men for dit vedkommende kan det være bedøvende ligemeget om du har de nyeste drivere...
Du får ikke meget bedre udnyttelse af dit kort alligevel, da der ikke kommer mange flere opdatering til den kerne eller for den sags skyld til min kerne.
Det er absolut outdated for længst og understøtter ikke halvdelen af de ting der bliver opdatering i de nye drivere.
Du får ikke meget bedre udnyttelse af dit kort alligevel, da der ikke kommer mange flere opdatering til den kerne eller for den sags skyld til min kerne.
Det er absolut outdated for længst og understøtter ikke halvdelen af de ting der bliver opdatering i de nye drivere.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.