Hey Mikkel.
Tænkte jeg lige ville smide lidt feedback / kommentarer om dit mix.
Mini-mix. Det er det i bogstaveligste forstand. Lidt synd IMO kan godt lide hvor man kan kaste det på anlægget derhjemme og så se sig underholdt i længere tid. Hvis du havde ramt 12-15 mins havde det været bedre. Men de korte dem skal der også være plads til
Du lægger ud med Black Eyed Peas - My Humps som er et af de langsommere nummre. Ok nummer. Let genkendeligt. Overgangen er sådan set ok, at du bruger det langsomme scratch fra Don't Cha men jeg kunne godt have tænkt mig du havde brugt ihvertfald 1 vers og måske et omkvæd mere fra My Humps.
Britney Spears - Chaotic passer mester godt ind i Don't Cha. Den flabede basun lyd fader godt over fra Don't Cha. Igen synes jeg det er ærgeligt at du ikke lader nummere løbe lidt længere.
Overgangen fra Chaotic til Sugababes - Push The Button er tilgengæld lidt ærgelig. Du rammer beatet fint men Push the Button er en tand for hurtig IMO til at den kan bruges til Chaotic. Det gør at Push the Button mister sin gnist. Synd for Push the Button er suverænt til at få gang i et dansegulv.
Kan det passe at Push the Button er i en dårligere kvalitet end de andre numre du har brugt? Sidder med høretelefoner på derfor jeg lagde mærke til det tror jeg. På et stort anlæg med 120 dB er det sikkert lige meget

Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om overgangen til Madonna - Hung Up.. Den er kort. Sad og tænkte på den video edit der findes af nummeret. Der bruger de ca. 3/4 dele henne i sangen Abba samplet hvor de først tager hele nummeret "ned" og så bygger det op. Denne sample kunne du eventuelt godt have brugt 20-30 seks før du skiftede helt over. Bare for at lave en lille teaser til hvad du "nu fisker frem fra hatten"
Fra Madonna - Hung Up til Robbie Williams - Tripping er det ligesom med fra My Humps til Don't Cha. Ok men du skulle have brugt mere af Hung up

Lige omvendt af hvad der skete for Push Button så bliver stakkels Jon klemt mellem beatene. De banker afsted og han når knapt at synge "are you happy" før han er færdig med "your life". Og with måtte han springe over

TV-2 - De Første Kærester På Månen er et snack nummer.
Tror alt i alt at hvis du stod på det lokale diskotek og smed de her overgange afsted er der ikke en skid der ville lægge mærke til det.
Der er basis for et rigtig godt mix.
Hvis jeg var dig ville jeg satse mere på at lade numrene køre lidt længere og så lave længere overgange. Nogle hvor du veksler lidt mellem numrene frem og tilbage, måske putter en sample fra et andet nummer end bare for at jonglere lidt med musikken. Eller som sagt før. Snuppe et sample eller flere og så proppe dem ind hist og pist et stykke tid før det egentlige mix begynder.
Håber det kan bruges til noget. Har prøvet at give konstruktiv kritik (for første gang her på boardet), det er bestemt ikke ment som en nedsabling!