Helo, jeg har den orgianle CD købt ved den lokale spilforhandler. Kigger på nettet efter en NO CD crack, men kan ikke finde sådan en? Hvis der en der har den må de gerne ligge den op på ysi eller lign.
Takker mange gange, er virkelig desperat, da min bærbar larmer som en syg med CD i. (Hele mit tastatur ryster næsten helt)
Need For Speed Most Wanted - problem
Redaktør: Moderators
Jeg har næsten prøvet det hele, ville så gerne, VED du at der ligger en derinde? For har tjekket.PsyClone skrev:Check www.gamecopyworld.com
Det nærmeste jeg er kommet på det, er dette her:
http://img289.imageshack.us/img289/3070/nfsmw3yw.png
Men jeg har jo ikke en .MDS fil, da det er orginalt? :S

- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Du skal have lavet dig et image af cd´en selvom det er originalt, om det så er mds eller bin eller noget helt tredje er vel én hat.
Det er min opfattelse at det du laver ikke er et no-cd crack men et crack som snyder kopibeskyttelsen.
No-cd crack er når man snyder spillet til at tro at disken sidder i for at det kan starte, men den henter reelt ikke noget fra disken under spillet.
Det er min opfattelse at det du laver ikke er et no-cd crack men et crack som snyder kopibeskyttelsen.
No-cd crack er når man snyder spillet til at tro at disken sidder i for at det kan starte, men den henter reelt ikke noget fra disken under spillet.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_