Need For Speed Most Wanted - problem

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
naRf

Need For Speed Most Wanted - problem

Indlæg af naRf »

Helo, jeg har den orgianle CD købt ved den lokale spilforhandler. Kigger på nettet efter en NO CD crack, men kan ikke finde sådan en? Hvis der en der har den må de gerne ligge den op på ysi eller lign.

Takker mange gange, er virkelig desperat, da min bærbar larmer som en syg med CD i. (Hele mit tastatur ryster næsten helt)
Billede
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

naRf

Indlæg af naRf »

PsyClone skrev:Check www.gamecopyworld.com :)
Jeg har næsten prøvet det hele, ville så gerne, VED du at der ligger en derinde? For har tjekket.

Det nærmeste jeg er kommet på det, er dette her:

http://img289.imageshack.us/img289/3070/nfsmw3yw.png

Men jeg har jo ikke en .MDS fil, da det er orginalt? :S
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Du skal have lavet dig et image af cd´en selvom det er originalt, om det så er mds eller bin eller noget helt tredje er vel én hat.

Det er min opfattelse at det du laver ikke er et no-cd crack men et crack som snyder kopibeskyttelsen.

No-cd crack er når man snyder spillet til at tro at disken sidder i for at det kan starte, men den henter reelt ikke noget fra disken under spillet.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
naRf

Indlæg af naRf »

NVM, har fået løst problemmet her kl 03.30. Godnat.
Billede
Besvar