Lige et spørgsmål

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg vil besvare dit spørgsmål med et andet spørgsmål.
Hvis djz.dk er så gode, hvorfor var mit ulovlige bootleg, så utrolig populært derinde?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Og hvorfor har jeg på fornemmelsen at DJ-Werz3R ikke svarer :D
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

dwr skrev:Hvis djz.dk er så gode, hvorfor var mit ulovlige bootleg, så utrolig populært derinde?
IN YOUR FACE!
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

dwr skrev:Jeg vil besvare dit spørgsmål med et andet spørgsmål.
Hvis djz.dk er så gode, hvorfor var mit ulovlige bootleg, så utrolig populært derinde?
*SMACK*!

Bliver sjovt at se en opfølger på den. :D
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Kan kun sige en ting som jeg siger hver gang dette emne kommer op!

Jeg downloader Alnums for at de om det er noget jeg gider købe! til dgas dato tror jeg at jeg har over 500 cd'er så det er derfor jeg gør som jeg gør
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
tykke

Indlæg af tykke »

Jeg downloader udelukkende musik for at genere folk som DJ Werz3R :)

Men at han kommer og tror at djs er så hellige viser hvor lidt hjerne han har.. Alle de djs jeg kender henter musik ulovligt.. Det er vel kun generelt de helt store djs der får sendt alt musik som promo og tjener okay penge der ikke behøves at gøre det :)

Men på den anden side er jeg imponeret af at du er så hellig og ikke gør noget ulovligt.. Så mon ikke du skulle bruge din tid på at lave verdensfred og for guds skyld stoppe de jihad selvmordsbombefreaks!
tykke
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

tykke skrev:Det er vel kun generelt de helt store djs der får sendt alt musik som promo og tjener okay penge der ikke behøves at gøre det :)
Ikke enig, tjenes der penge på det eller bruges det i anden kommerciel sammenhæng, så som Sportsevents og andre happenings, SKAL det imo også købes, jeg kan nævne flere steder dette ikke sker, og synes faktisk det er rimelig dårligt.
<---------------------------->
§1 I'm always right
tykke

Indlæg af tykke »

Jaja selvfølgelig kan du ikke mønstre med din samling af piratkopier til f.eks. større events hehe..

Medmindre man har et indre ønske om at blive busted :)

Men det var heller ikke sådan det skulle forstås... Jeg skrev bare at de ikke behøves :)
tykke
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

DJ-Werz3R

Tsk tsk... du er da lidt af et tudefjæs..! :)

Du skal ikke bilde mig ind at du ikke henter/bruger ulovlige mp3-filer... den tror jeg simpelthen ikke på..!

Og som mange andre allerede har skrevet her i tråden, så er jeg overbevidst om at hovedparten af CA's brugere køber langt flere originale skiver end den "almindelige" dansker..!

Og en sidste ting... har ikke en skid til overs for dig når du bruger dine 2 første (og indtil videre eneste) indlæg på at svine os, og når der så kommer svar på tiltale, så stikker du halen mellem benene... TØS!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
MirX

Indlæg af MirX »

Hold da op en Kritik der er kommet fra folk, nu kom jeg med det første indlæg og troede faktisk ikke rigtig der var nogen som vil følge bagefter. HEHE :twisted: men der kan man jo bare se.
Så jeg var ikke den eneste der tænkte.

HVOR KOM DEN SPADE FRA :evil:
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

tykke skrev:Jeg downloader udelukkende musik for at genere folk som DJ Werz3R :)

Men at han kommer og tror at djs er så hellige viser hvor lidt hjerne han har.. Alle de djs jeg kender henter musik ulovligt.. Det er vel kun generelt de helt store djs der får sendt alt musik som promo og tjener okay penge der ikke behøves at gøre det :)

Men på den anden side er jeg imponeret af at du er så hellig og ikke gør noget ulovligt.. Så mon ikke du skulle bruge din tid på at lave verdensfred og for guds skyld stoppe de jihad selvmordsbombefreaks!
Lige så snart der bliver tjent penge på det ved den ene eller den anden måde er man et fucking SVIN hvis man henter.

Som det allerede er blevet sagt, så tror jeg ikke at du skal sige mere Werz4R før du tjekker budgettet for hvad der angår film og musik ved den aktive del af brugere herinde.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

jeg dowvloader alt og købet intet og jeg hugger også håndtasker
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:jeg dowvloader alt og købet intet og jeg hugger også håndtasker
I den ægte CA-ånd. Hvorfor købe når man kan stjæle :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

Grov sakasme :D (håndtaskerne)
DjMail skrev:jeg dowvloader alt og købet intet og jeg hugger også håndtasker
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Synes sq det er helt at fair noget musik ned for at hører om det er noget man gider at bruge sin formue på eller om det bare er en gang lort der er på albumet.

Jeg har sq selv temmelig mange albums efter hånden og køber stadig en del..
Og det er både hva angår musik, film, programmer, spil...

Så synes også bare du skal tag og smutte tilbage til djz.dk hvis det er så godt som du siger... så forstår ikk hvorfor du gider at være her og så bare få smidt alt dette lort i hovedet.. Så flet næbbet og trip tilbage til hvor du kom fra...
Besvar