Lige et spørgsmål
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
IN YOUR FACE!dwr skrev:Hvis djz.dk er så gode, hvorfor var mit ulovlige bootleg, så utrolig populært derinde?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Kan kun sige en ting som jeg siger hver gang dette emne kommer op!
Jeg downloader Alnums for at de om det er noget jeg gider købe! til dgas dato tror jeg at jeg har over 500 cd'er så det er derfor jeg gør som jeg gør
Jeg downloader Alnums for at de om det er noget jeg gider købe! til dgas dato tror jeg at jeg har over 500 cd'er så det er derfor jeg gør som jeg gør

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Jeg downloader udelukkende musik for at genere folk som DJ Werz3R 
Men at han kommer og tror at djs er så hellige viser hvor lidt hjerne han har.. Alle de djs jeg kender henter musik ulovligt.. Det er vel kun generelt de helt store djs der får sendt alt musik som promo og tjener okay penge der ikke behøves at gøre det
Men på den anden side er jeg imponeret af at du er så hellig og ikke gør noget ulovligt.. Så mon ikke du skulle bruge din tid på at lave verdensfred og for guds skyld stoppe de jihad selvmordsbombefreaks!
Men at han kommer og tror at djs er så hellige viser hvor lidt hjerne han har.. Alle de djs jeg kender henter musik ulovligt.. Det er vel kun generelt de helt store djs der får sendt alt musik som promo og tjener okay penge der ikke behøves at gøre det
Men på den anden side er jeg imponeret af at du er så hellig og ikke gør noget ulovligt.. Så mon ikke du skulle bruge din tid på at lave verdensfred og for guds skyld stoppe de jihad selvmordsbombefreaks!
tykke
Ikke enig, tjenes der penge på det eller bruges det i anden kommerciel sammenhæng, så som Sportsevents og andre happenings, SKAL det imo også købes, jeg kan nævne flere steder dette ikke sker, og synes faktisk det er rimelig dårligt.tykke skrev:Det er vel kun generelt de helt store djs der får sendt alt musik som promo og tjener okay penge der ikke behøves at gøre det![]()
<---------------------------->
§1 I'm always right
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
DJ-Werz3R
Tsk tsk... du er da lidt af et tudefjæs..!
Du skal ikke bilde mig ind at du ikke henter/bruger ulovlige mp3-filer... den tror jeg simpelthen ikke på..!
Og som mange andre allerede har skrevet her i tråden, så er jeg overbevidst om at hovedparten af CA's brugere køber langt flere originale skiver end den "almindelige" dansker..!
Og en sidste ting... har ikke en skid til overs for dig når du bruger dine 2 første (og indtil videre eneste) indlæg på at svine os, og når der så kommer svar på tiltale, så stikker du halen mellem benene... TØS!
Tsk tsk... du er da lidt af et tudefjæs..!
Du skal ikke bilde mig ind at du ikke henter/bruger ulovlige mp3-filer... den tror jeg simpelthen ikke på..!
Og som mange andre allerede har skrevet her i tråden, så er jeg overbevidst om at hovedparten af CA's brugere køber langt flere originale skiver end den "almindelige" dansker..!
Og en sidste ting... har ikke en skid til overs for dig når du bruger dine 2 første (og indtil videre eneste) indlæg på at svine os, og når der så kommer svar på tiltale, så stikker du halen mellem benene... TØS!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Lige så snart der bliver tjent penge på det ved den ene eller den anden måde er man et fucking SVIN hvis man henter.tykke skrev:Jeg downloader udelukkende musik for at genere folk som DJ Werz3R
Som det allerede er blevet sagt, så tror jeg ikke at du skal sige mere Werz4R før du tjekker budgettet for hvad der angår film og musik ved den aktive del af brugere herinde.

Grov sakasme
(håndtaskerne)
DjMail skrev:jeg dowvloader alt og købet intet og jeg hugger også håndtasker
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Synes sq det er helt at fair noget musik ned for at hører om det er noget man gider at bruge sin formue på eller om det bare er en gang lort der er på albumet.
Jeg har sq selv temmelig mange albums efter hånden og køber stadig en del..
Og det er både hva angår musik, film, programmer, spil...
Så synes også bare du skal tag og smutte tilbage til djz.dk hvis det er så godt som du siger... så forstår ikk hvorfor du gider at være her og så bare få smidt alt dette lort i hovedet.. Så flet næbbet og trip tilbage til hvor du kom fra...
Jeg har sq selv temmelig mange albums efter hånden og køber stadig en del..
Og det er både hva angår musik, film, programmer, spil...
Så synes også bare du skal tag og smutte tilbage til djz.dk hvis det er så godt som du siger... så forstår ikk hvorfor du gider at være her og så bare få smidt alt dette lort i hovedet.. Så flet næbbet og trip tilbage til hvor du kom fra...