Req: I'll hustle you - All i need

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: I'll hustle you - All i need

Indlæg af Zster »

Jeg søger det her super fede track!

Er der nogen der har det på lager?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Zster

Re: Req: I'll hustle you - All i need

Indlæg af Zster »

Zster skrev:Jeg søger det her super fede track!

Er der nogen der har det på lager?
Er der ingen der kan fremskaffe det her nummer?
Er bange for at det kun er udkommet på promo? Eller er der nogen der er faldet over det i en shop et sted?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ill_Beat_Hustlers-All_I_Need-(WO1)-Onesided-Whitelabel_Vinyl-2005-*S*

Eneste jeg kender, der minder lidt om det du skriver
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

QrazyLeg skrev:Ill_Beat_Hustlers-All_I_Need-(WO1)-Onesided-Whitelabel_Vinyl-2005-*S*

Eneste jeg kender, der minder lidt om det du skriver
Vil du eventuelt uppe den. Kan jo kun håbe det er den :)

:D
Billede
Besvar