Jeg søger det her super fede track!
Er der nogen der har det på lager?
Req: I'll hustle you - All i need
Redaktør: Moderators
Req: I'll hustle you - All i need

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Re: Req: I'll hustle you - All i need
Er der ingen der kan fremskaffe det her nummer?Zster skrev:Jeg søger det her super fede track!
Er der nogen der har det på lager?
Er bange for at det kun er udkommet på promo? Eller er der nogen der er faldet over det i en shop et sted?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Ill_Beat_Hustlers-All_I_Need-(WO1)-Onesided-Whitelabel_Vinyl-2005-*S*
Eneste jeg kender, der minder lidt om det du skriver
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Vil du eventuelt uppe den. Kan jo kun håbe det er denQrazyLeg skrev:Ill_Beat_Hustlers-All_I_Need-(WO1)-Onesided-Whitelabel_Vinyl-2005-*S*