Vi sidder et par stykker til LAN men vi kan ikke finde hinandens pc'er... vi kan alle hver især komme på nettet... vi har prøvet alt.... SOS
SOS SOS
LAN HJÆLP SOS
Redaktør: Moderators
LAN HJÆLP SOS
La Onorata Societá = Chart Attack
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Vær sikker på arbejdsgruppen er den samme hos jer alle. Dernæst husk at dele filer, gå ind i denne computer, højreklip på jeres drev og vælg deling.
Så burde det virke. Der kan være meget andet galt, men udfra de sparsomme oplysninger kan jeg ikke hjælpe mere.
Dog synes jeg det er meget charmerende at du skriver SOS i din overskrift, som om du ville få hurtigere hjælp af den grund. Folk hjælper hvis de kan, og ellers ikke. Men sødt ellers <3
Så burde det virke. Der kan være meget andet galt, men udfra de sparsomme oplysninger kan jeg ikke hjælpe mere.
Dog synes jeg det er meget charmerende at du skriver SOS i din overskrift, som om du ville få hurtigere hjælp af den grund. Folk hjælper hvis de kan, og ellers ikke. Men sødt ellers <3
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
De ting der hjælper da ikke så meget, de skal stadig kunne se hinanden på trods af det.snabelfisk skrev:Vær sikker på arbejdsgruppen er den samme hos jer alle. Dernæst husk at dele filer, gå ind i denne computer, højreklip på jeres drev og vælg deling.
Er der router på netværket? Kan være at i har vidt forskellige IP'er - tjek evt jeres IP. Havde samme problem indtil jeg fik en router.

-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!