Reg.: Anti-virus der ikke sluger al min mem.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
DJ LAU

Reg.: Anti-virus der ikke sluger al min mem.

Indlæg af DJ LAU »

Ja, mine forældres computer er ved at køre sur i Norton, så ville lige høre hvad det bedste anti-virus er, der ikke bruger hele computerens hukomelse.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Kan varmt anbefale AVG Anti-Virus Free. Den bruger jeg selv, og har brugt den i lang tid. De par gange jeg har været uheldigt og få gemt en vedhæftet mail med vira, så har den altid fanget mig. Den sluger heller ikke meget hukommelse, og sørger selv for at holde sig up-to-date. Så er den jo forresten gratis.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det suverænt bedste du får er "Avast!".
Det er freeware og det opdaterer selv - både programmet og vira-definitionsfilen. Det suger ingen ressurser og er nemt at gå til og jeg har snart været alt igennem.
Det skal bare sættes op en gang og så starter det selv op med windows og skal ikke konfigures yderligere - det klarer det selv.

Avast! http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Mere har jeg ikke at sige!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

dwr skrev:Det suverænt bedste du får er "Avast!".
Det er freeware og det opdaterer selv - både programmet og vira-definitionsfilen. Det suger ingen ressurser og er nemt at gå til og jeg har snart været alt igennem.
Det skal bare sættes op en gang og så starter det selv op med windows og skal ikke konfigures yderligere - det klarer det selv.

Avast! http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Mere har jeg ikke at sige!
WORD!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

mikkel_hansen_99 skrev:WORD!
Er der antivirus i Word?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

nco skrev:
Er der antivirus i Word?
*Dåselatter*
Brugeravatar
MirX

Indlæg af MirX »

Kaspersky Anti-Virus kan varmt anbefaldes bruger ikke ret meget styrke og tilgengæld er det verdens bedste anti virus program ;)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

nco skrev:
Er der antivirus i Word?
*LOL* :roll:

:P
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

nco skrev:
Er der antivirus i Word?
Nej, tror han mente lige mine ord :P
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Zukot skrev:
nco skrev:
Er der antivirus i Word?
Jeg tror nco var i det humoristiske hjørne.. :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

dwr skrev:
Zukot skrev:
nco skrev:
Er der antivirus i Word?
Jeg tror nco var i det humoristiske hjørne.. :)
Det må man da håbe =)
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
Neque
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Neque »

MirX skrev:Kaspersky Anti-Virus kan varmt anbefaldes bruger ikke ret meget styrke og tilgengæld er det verdens bedste anti virus program ;)
Det kan jeg tilslutte mig ;)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Kan varmt anbefale AVG Anti-Virus Free. Den bruger jeg selv, og har brugt den i lang tid. De par gange jeg har været uheldigt og få gemt en vedhæftet mail med vira, så har den altid fanget mig. Den sluger heller ikke meget hukommelse, og sørger selv for at holde sig up-to-date. Så er den jo forresten gratis.
Den vogn hopper jeg også på, elsker det anti-virus program. Det fandt og ryddede min puter - noget som norton anti-crap ikke kunne. Var dybt skuffet!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

NOD 32

Indlæg af Ace »

Har i nogen holdning til NOD32 og om det duer eller ikke duer.
Jeg har kørt med det i et stykke tid nu, og det ser udtil at det virker ok.

Men jeg kørte så AVG og fandt et par viruser og en del adaware som NOD32 ikke havde fundet.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Bruger selv Bullguard 6.0. Det er meget let, at gå til og tilmed på dansk!
Billede
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Tja, har selv brugt NAV i nogen år - fuldstændig uden bivirkninger. Det samme har nogen jeg kender så også ;) Nu lader det til at 2006 ikke rigtig bliver "cracket" (med mindre det er sket for nylig) så jeg har prøvet et par, og synes umiddelbart AVG ser rigtig god ud. Kaspersky og Panda er ikke lige mig og Mcafee havde jeg kun på hollandsk, og var aldrig helt sikker på om jeg gjorde det rigtige (ved andres pc'er selvf ;) - ville aldrig lege sådan med min egen).......
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg bruger selv Norton System Works uden problemer, den skal bare have en spand ram i røven så kører det np.

Den sørger for ghost-backup, virusscan, oprydning i registreringsdatabasen og meget andet.... Kort sagt så passer mit system sig selv 100%... Og skulle det gå ned tager det ikke mere end 10 min at gendanne det fra ghost.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

UnitedPublic:
DJ LAU skrev:Ja, mine forældres computer er ved at køre sur i Norton, så ville lige høre hvad det bedste anti-virus er, der ikke bruger hele computerens hukomelse.
....

;)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

FrZ skrev:
nco skrev:Kan varmt anbefale AVG Anti-Virus Free. Den bruger jeg selv, og har brugt den i lang tid. De par gange jeg har været uheldigt og få gemt en vedhæftet mail med vira, så har den altid fanget mig. Den sluger heller ikke meget hukommelse, og sørger selv for at holde sig up-to-date. Så er den jo forresten gratis.
Den vogn hopper jeg også på, elsker det anti-virus program. Det fandt og ryddede min puter - noget som norton anti-crap ikke kunne. Var dybt skuffet!
Jeg bruger også AVG.. Ved ikke om jeg ligefrem elsker det, men det virker da :)
BØH
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

@ mikkel_hansen_99
mikkel_hansen_99 skrev:UnitedPublic:
DJ LAU skrev:Ja, mine forældres computer er ved at køre sur i Norton, så ville lige høre hvad det bedste anti-virus er, der ikke bruger hele computerens hukomelse.
....

;)
UnitedPublic skrev: den skal bare have en spand ram i røven så kører det np.
Det er jo bare et spørgsmål om at have krammet i orden... Man kan heller ikke forlange at en Opel Record kører lige så langt på literen og er lige så kollisionssikker som en moderne bil ;)

Men ja, jeg ved godt spørgsmålet gik på hvilket program der ikke skulle bruge så mange "heste".
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar