Reg.: Anti-virus der ikke sluger al min mem.
Redaktør: Moderators
Reg.: Anti-virus der ikke sluger al min mem.
Ja, mine forældres computer er ved at køre sur i Norton, så ville lige høre hvad det bedste anti-virus er, der ikke bruger hele computerens hukomelse.
Kan varmt anbefale AVG Anti-Virus Free. Den bruger jeg selv, og har brugt den i lang tid. De par gange jeg har været uheldigt og få gemt en vedhæftet mail med vira, så har den altid fanget mig. Den sluger heller ikke meget hukommelse, og sørger selv for at holde sig up-to-date. Så er den jo forresten gratis.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Det suverænt bedste du får er "Avast!".
Det er freeware og det opdaterer selv - både programmet og vira-definitionsfilen. Det suger ingen ressurser og er nemt at gå til og jeg har snart været alt igennem.
Det skal bare sættes op en gang og så starter det selv op med windows og skal ikke konfigures yderligere - det klarer det selv.
Avast! http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
Mere har jeg ikke at sige!
Det er freeware og det opdaterer selv - både programmet og vira-definitionsfilen. Det suger ingen ressurser og er nemt at gå til og jeg har snart været alt igennem.
Det skal bare sættes op en gang og så starter det selv op med windows og skal ikke konfigures yderligere - det klarer det selv.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
WORD!dwr skrev:Det suverænt bedste du får er "Avast!".
Det må man da håbe =)dwr skrev:Jeg tror nco var i det humoristiske hjørne..Zukot skrev:Nej, tror han mente lige mine ordnco skrev:Er der antivirus i Word?mikkel_hansen_99 skrev:WORD!
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Den vogn hopper jeg også på, elsker det anti-virus program. Det fandt og ryddede min puter - noget som norton anti-crap ikke kunne. Var dybt skuffet!nco skrev:Kan varmt anbefale AVG Anti-Virus Free. Den bruger jeg selv, og har brugt den i lang tid. De par gange jeg har været uheldigt og få gemt en vedhæftet mail med vira, så har den altid fanget mig. Den sluger heller ikke meget hukommelse, og sørger selv for at holde sig up-to-date. Så er den jo forresten gratis.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
NOD 32
Har i nogen holdning til NOD32 og om det duer eller ikke duer.
Jeg har kørt med det i et stykke tid nu, og det ser udtil at det virker ok.
Men jeg kørte så AVG og fandt et par viruser og en del adaware som NOD32 ikke havde fundet.
Jeg har kørt med det i et stykke tid nu, og det ser udtil at det virker ok.
Men jeg kørte så AVG og fandt et par viruser og en del adaware som NOD32 ikke havde fundet.
Tja, har selv brugt NAV i nogen år - fuldstændig uden bivirkninger. Det samme har nogen jeg kender så også
Nu lader det til at 2006 ikke rigtig bliver "cracket" (med mindre det er sket for nylig) så jeg har prøvet et par, og synes umiddelbart AVG ser rigtig god ud. Kaspersky og Panda er ikke lige mig og Mcafee havde jeg kun på hollandsk, og var aldrig helt sikker på om jeg gjorde det rigtige (ved andres pc'er selvf
- ville aldrig lege sådan med min egen).......
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg bruger selv Norton System Works uden problemer, den skal bare have en spand ram i røven så kører det np.
Den sørger for ghost-backup, virusscan, oprydning i registreringsdatabasen og meget andet.... Kort sagt så passer mit system sig selv 100%... Og skulle det gå ned tager det ikke mere end 10 min at gendanne det fra ghost.
Den sørger for ghost-backup, virusscan, oprydning i registreringsdatabasen og meget andet.... Kort sagt så passer mit system sig selv 100%... Og skulle det gå ned tager det ikke mere end 10 min at gendanne det fra ghost.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Jeg bruger også AVG.. Ved ikke om jeg ligefrem elsker det, men det virker daFrZ skrev:Den vogn hopper jeg også på, elsker det anti-virus program. Det fandt og ryddede min puter - noget som norton anti-crap ikke kunne. Var dybt skuffet!nco skrev:Kan varmt anbefale AVG Anti-Virus Free. Den bruger jeg selv, og har brugt den i lang tid. De par gange jeg har været uheldigt og få gemt en vedhæftet mail med vira, så har den altid fanget mig. Den sluger heller ikke meget hukommelse, og sørger selv for at holde sig up-to-date. Så er den jo forresten gratis.
BØH
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
@ mikkel_hansen_99

Men ja, jeg ved godt spørgsmålet gik på hvilket program der ikke skulle bruge så mange "heste".
mikkel_hansen_99 skrev:UnitedPublic:
....DJ LAU skrev:Ja, mine forældres computer er ved at køre sur i Norton, så ville lige høre hvad det bedste anti-virus er, der ikke bruger hele computerens hukomelse.
Det er jo bare et spørgsmål om at have krammet i orden... Man kan heller ikke forlange at en Opel Record kører lige så langt på literen og er lige så kollisionssikker som en moderne bilUnitedPublic skrev: den skal bare have en spand ram i røven så kører det np.
Men ja, jeg ved godt spørgsmålet gik på hvilket program der ikke skulle bruge så mange "heste".

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_