Req: Hot Cold - Love is like a game

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Hot Cold - Love is like a game

Indlæg af Zster »

Er der nogen der ligger inde med den gamle klassiker?

Evt. nogle remixes?

Kan det ikke passe den hedder "Love is like a game" ?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Zivago

Indlæg af Zivago »

Hvad du ønsker skal du få.

Jo titlen er god nok. Det er "Love is like a game"....

Jeg har uploadet den på:

http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=3AYN ... MK36BK9GW5

Det er min original 12" maxi fra 1985, jeg lige har rippet. :-)
Iøvrigt et rigtigt fedt nummer.

Zivago
Brugeravatar
Neque
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Neque »

Uh ja, en rigtig klassiker.. Nupper den også lige..

Tak ;)
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Tak for det Zivago.

Har også den originale 12" men har desværre ikke grejet til at rippe den da den eneste 1210'er jeg har står ved min bror.
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Arrrh det rykker helt dernede hvor det gør allermest ondt at blive sparket :D
Skal have fundet mig en spejlkugle på 2 meter i diameter.
Billede
Besvar