Er der nogen der ligger inde med den gamle klassiker?
Evt. nogle remixes?
Kan det ikke passe den hedder "Love is like a game" ?
Req: Hot Cold - Love is like a game
Redaktør: Moderators
Req: Hot Cold - Love is like a game

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Hvad du ønsker skal du få.
Jo titlen er god nok. Det er "Love is like a game"....
Jeg har uploadet den på:
http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=3AYN ... MK36BK9GW5
Det er min original 12" maxi fra 1985, jeg lige har rippet.
Iøvrigt et rigtigt fedt nummer.
Zivago
Jo titlen er god nok. Det er "Love is like a game"....
Jeg har uploadet den på:
http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=3AYN ... MK36BK9GW5
Det er min original 12" maxi fra 1985, jeg lige har rippet.
Iøvrigt et rigtigt fedt nummer.
Zivago
Tak for det Zivago.
Har også den originale 12" men har desværre ikke grejet til at rippe den da den eneste 1210'er jeg har står ved min bror.
Har også den originale 12" men har desværre ikke grejet til at rippe den da den eneste 1210'er jeg har står ved min bror.

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Arrrh det rykker helt dernede hvor det gør allermest ondt at blive sparket 
Skal have fundet mig en spejlkugle på 2 meter i diameter.
Skal have fundet mig en spejlkugle på 2 meter i diameter.