texas hold em til pc
Redaktør: Moderators
texas hold em til pc
Nogen der kan anbefale nogle poker spil. I dette tilfælde texas hold em' til pc'en hvor jeg ikke nødvendigvis vil spille online, men bare "øve" mig lidt:--)
Da jeg startede med det sys jeg det var mega sjovt, også selv om det bare var med fun money.. Men, efter man er begyndt på real online tournaments og spiller med penge mod kammeraterne, så må jeg bestemt give Bandit^ ret.. Kan slet ikke se det sjove i at spille med fun money... "Hmm, går du all-in.. så gør jeg os, for jeg kan jo ikke miste noget ved det"... Rart nok for noobs til poker.. Men, som sagt, ikke sjovt i længden... (btw.. ret off-topic)
Nej dude, kender faktisk ikke noget spil til pc, kun diverse spillesteder på nettet.. Og der kan man, som allerede understreget, spille med fun money..
Nej dude, kender faktisk ikke noget spil til pc, kun diverse spillesteder på nettet.. Og der kan man, som allerede understreget, spille med fun money..
Yes, hvis du vil til at spille poker vil jeg klart anbefale http://paradisepoker.com har en ven der vandt 25k hos dem, man kan få udbetalt alle de penge man vil på en gang, et stort plus synes jeg, desuden er der enormt mange spillere derinde!