texas hold em til pc

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Figther

texas hold em til pc

Indlæg af Figther »

Nogen der kan anbefale nogle poker spil. I dette tilfælde texas hold em' til pc'en hvor jeg ikke nødvendigvis vil spille online, men bare "øve" mig lidt:--)
Bandit^

Indlæg af Bandit^ »

Du kan øve med play money på alle sider, men texas hold em' kan bare ikke spillers for sjov, der skal penge og derved risicies til.
Bandit^
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg spiller da ofte Texas Hold'em for sjov - og jeg synes da det er sjovt nok :)
BØH
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Da jeg startede med det sys jeg det var mega sjovt, også selv om det bare var med fun money.. Men, efter man er begyndt på real online tournaments og spiller med penge mod kammeraterne, så må jeg bestemt give Bandit^ ret.. Kan slet ikke se det sjove i at spille med fun money... "Hmm, går du all-in.. så gør jeg os, for jeg kan jo ikke miste noget ved det"... Rart nok for noobs til poker.. Men, som sagt, ikke sjovt i længden... (btw.. ret off-topic)

Nej dude, kender faktisk ikke noget spil til pc, kun diverse spillesteder på nettet.. Og der kan man, som allerede understreget, spille med fun money..
nesia

Indlæg af nesia »

Yes, hvis du vil til at spille poker vil jeg klart anbefale http://paradisepoker.com har en ven der vandt 25k hos dem, man kan få udbetalt alle de penge man vil på en gang, et stort plus synes jeg, desuden er der enormt mange spillere derinde!
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Spiller heller ikke vildt prof poker :P Spiller bare engang imellem med vennerne.
BØH
Besvar