Req: Ottomix Bootlegs

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Ottomix Bootlegs

Indlæg af Zster »

Heyhey!

Har hørt en lille ful kvidre om at Ideal har fikset en Promo med et par bootlegs af Raggasex..

Er der nogen der ligger inde med dem?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Thedjzz
Geografisk sted: Jomfru Ane Gade
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

yepz har den....skal lige rippe den så smider jeg den op :D
/The Djzz
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Er det så nu man skal nævne noget med at folk ikke får promotion for at smide det på nettet og bla bla bla
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

DjMail skrev:Er det så nu man skal nævne noget med at folk ikke får promotion for at smide det på nettet og bla bla bla
Jeg sladrer ikke ;)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Kom de bootlegs nogensinde op? :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

TheDjzz har vist fået en datter så han havde ikke lige tid. Han ville smide den til mig når han fik tid. Skal nok uppe den videre til jer når den kommer så langt :)
Billede
gentlemanfinn

Ah fair nok :)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Zster skrev:TheDjzz har vist fået en datter så han havde ikke lige tid. :)
TILLYKKE med den lille ny! :)
gentlemanfinn

er der nogen der har fået fat i dem nu?
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

Fandt mixet med Jean Paul, det ryger op når jeg kommer hjem :)
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

http://www.sendmefile.com/00342915

Ottomix Vs Sean Paul - Busy Raggasex

Her er den så endelig
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

cool.. takker.. :)
Hurtigere klovn, hurtigere..
Besvar