Req: Ottomix Bootlegs
Redaktør: Moderators
Req: Ottomix Bootlegs
Heyhey!
Har hørt en lille ful kvidre om at Ideal har fikset en Promo med et par bootlegs af Raggasex..
Er der nogen der ligger inde med dem?
Har hørt en lille ful kvidre om at Ideal har fikset en Promo med et par bootlegs af Raggasex..
Er der nogen der ligger inde med dem?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Jeg sladrer ikkeDjMail skrev:Er det så nu man skal nævne noget med at folk ikke får promotion for at smide det på nettet og bla bla bla

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
TheDjzz har vist fået en datter så han havde ikke lige tid. Han ville smide den til mig når han fik tid. Skal nok uppe den videre til jer når den kommer så langt 

-
gentlemanfinn
-
gentlemanfinn