Philips DVP3040

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Philips DVP3040

Indlæg af Down1 »

Jeg skal ud og købe ny dvd-afspiller. Derfor har jeg set lidt på http://www.consumer.philips.com/consume ... K_CONSUMER
Men laver Philips gode dvd-afspillere, og kan de afspille brændte skiver :p
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

min Philips DVD-afspiller er ka da hva jeg ska bruge.. modellen er MX2500..

og det med brændte skiver er sq et dumt spørgsmål.. hehe.. det ka de sq da.. med mindre du køber en fra 2001 (hvis DVD var opfundet dengang)
Down1
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det er nu ikke alle, der kan afspille brændte skiver...
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Down1 skrev:Det er nu ikke alle, der kan afspille brændte skiver...

Mener at ha' læst det er med vilje de ikke kan afspille brændte skiver, for at stoppe piratkopieret film.. Som regelt er det de dyre, fine mærker som har sat sådanne en "lås" på hvis man kan kalde det, det.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

For Sony's vedkommende var det ikke for at stoppe piratkopiering. Det var for at beskytte Japaneese Coorporations eget mærke: DVD+R. Dvs enten kunne de ikke tage noget som helst udover over originale skiver eller også kun den lige tage DVD+R. Dette fandtes indtil for tre år siden så også kun i modellerne til +8000 kr.

Jeg tror Phillips er et ganske udemærket produkt mht. dvd-afspillere. Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af at opleve en, men de plejer da at være ganske habile i deres produkter, det eneste du nok lige skal være opmærksom på er regionslås. Jeg ved faktisk ikke hvor let de er at låse op. Jeg kan huske at med min Sony skulle der en chip i, men min Harman/Kardon kunne nøjes med en firmware opdatering. Og selvom chippen i Sony'en var en af markedets bedste så var der faktisk nogle film den ikke kunne afspille. F.eks. Chaplin (1992) og Finding Forrester (2000).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Down1
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Tror jeg vil smutte ud og købe den. Ang. det med regionslås så skulle det ikke være et problem at fixe.

Besvar