Jeg skal ud og købe ny dvd-afspiller. Derfor har jeg set lidt på http://www.consumer.philips.com/consume ... K_CONSUMER
Men laver Philips gode dvd-afspillere, og kan de afspille brændte skiver :p
Philips DVP3040
Redaktør: Moderators
Philips DVP3040
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
For Sony's vedkommende var det ikke for at stoppe piratkopiering. Det var for at beskytte Japaneese Coorporations eget mærke: DVD+R. Dvs enten kunne de ikke tage noget som helst udover over originale skiver eller også kun den lige tage DVD+R. Dette fandtes indtil for tre år siden så også kun i modellerne til +8000 kr.
Jeg tror Phillips er et ganske udemærket produkt mht. dvd-afspillere. Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af at opleve en, men de plejer da at være ganske habile i deres produkter, det eneste du nok lige skal være opmærksom på er regionslås. Jeg ved faktisk ikke hvor let de er at låse op. Jeg kan huske at med min Sony skulle der en chip i, men min Harman/Kardon kunne nøjes med en firmware opdatering. Og selvom chippen i Sony'en var en af markedets bedste så var der faktisk nogle film den ikke kunne afspille. F.eks. Chaplin (1992) og Finding Forrester (2000).
Jeg tror Phillips er et ganske udemærket produkt mht. dvd-afspillere. Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af at opleve en, men de plejer da at være ganske habile i deres produkter, det eneste du nok lige skal være opmærksom på er regionslås. Jeg ved faktisk ikke hvor let de er at låse op. Jeg kan huske at med min Sony skulle der en chip i, men min Harman/Kardon kunne nøjes med en firmware opdatering. Og selvom chippen i Sony'en var en af markedets bedste så var der faktisk nogle film den ikke kunne afspille. F.eks. Chaplin (1992) og Finding Forrester (2000).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright